ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Intrafashion (Pink Woman) Body Talk
Φωτο: Intrafashion

Ο όμιλος Intrafashion (Pink Woman) εξαγόρασε το 100% της Bodytalk

Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του oμίλου INTRAFASHION και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία του στον χώρο της αθλητικής και casual ένδυσης.

Την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του 100% των μετοχών της BODYTALK A.E. από τον Όμιλο INTRAFASHION (γνωστός για το brand PINK WOMAN)  ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες. 

Η συμφωνία αυτή, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου INTRAFASHION και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία του στον χώρο της αθλητικής και casual ένδυσης, με στόχο τη δημιουργία συνεργειών και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ιστορικού brand BODYTALK.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του INTRAFASHION GROUP, κ. Δημήτρης Ματεμτζής:

«Η BODYTALK διαθέτει μεγάλη ιστορία, ευρεία αναγνώριση και μοναδικά χαρακτηριστικά που την εδραίωσαν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.

Σε μια περίοδο διεθνούς αναδιαμόρφωσης της ευρύτερης αθλητικής αγοράς, ο Όμιλος INTRAFASHION αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη των προϊοντικών προτάσεων, της εικόνας και της επικοινωνίας του brand, στηριζόμενος τόσο στην ισχυρή του δομή όσο και στο ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της BODYTALK.

Είμαι πεπεισμένος πως οι συνέργειες που θα δημιουργηθούν μεταξύ των δύο οργανισμών — οδηγούμενες από μια ξεκάθαρη στρατηγική επικέντρωσης στο κανάλι χονδρικής και στις συνεργασίες με τοπικούς και εθνικούς sports retailers — θα οδηγήσουν στην αύξηση μεριδίων αγοράς και στην επέκταση της BODYTALK σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού».

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της BODYTALK, κ. Γιώργος Λεουτσάκος, σημείωσε: «Η BODYTALK υπήρξε για εμάς ένα όραμα που εξελίχθηκε σε ένα ισχυρό brand, με σαφή ταυτότητα και παρουσία στον χώρο του ελληνικού activewear. Ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που πίστεψαν και θεμελίωσαν την τάση του athleisure στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην εξέλιξη της καθημερινής αθλητικής ένδυσης σε τρόπο ζωής.

Η διαδρομή μας βασίστηκε στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και τη σταθερή προσήλωση στις αξίες μας, και όλα αυτά έγιναν δυνατά χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη δέσμευση των ανθρώπων μας.

Η ένταξη της BODYTALK στον Όμιλο INTRAFASHION αποτελεί στρατηγική επιλογή με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό. Ο Όμιλος διαθέτει την οργανωτική και επιχειρησιακή υποδομή για να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη του brand τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είμαι βέβαιος πως, με σεβασμό στην ταυτότητα της BODYTALK, η νέα εποχή που ξεκινά θα φέρει ουσιαστικές συνέργειες και νέες δυνατότητες εξωστρέφειας και καινοτομίας».

Η BODYTALK συνεχίζει το όραμά της για αυθεντική και σύγχρονη Αθλητική Ένδυση , με ανανεωμένη στρατηγική, νέα προοπτική και τη στήριξη ενός δυναμικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πέθανε ο επιχειρηματίας και ιδρυτής της Pink Woman, Παύλος Χατζηπαυλίδης

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί την Δευτέρα 10 Μαρτίου στις 11 το πρωί από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης Γλυφάδας, ενώ η ταφή θα γίνει στο νέο Κοιμητήριο Γλυφάδας.