ΓΔ: 1958.56 -0.60% Τζίρος: 10.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:50:00
intraccessories-intrafashion
Φωτο: Intraccessories

Ήλθε στην Ελλάδα η ισπανική Miramira, συνεργασία με την DKM8 - Capital

Η Intraccessories Group προχώρησε στην σύναψη πολυετούς αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας για την ελληνική αγορά, με το διεθνώς αναγνωρισμένο ισπανικό brand Miramira.

Τα «νερά» της αγοράς της λιανικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ έρχεται να ταράξει το νέο βήμα του κ. Δημήτρη Ματεμτζή. Μπορεί το deal με την εταιρεία Axel Accessories να ναυάγησε πριν μερικούς μήνες, ωστόσο δεν έμεινε με τα «χέρια σταυρωμένα». Ο όμιλος DKM8 - Capital του Δ. μέσω της νέας θυγατρικής της εταιρείας Intraccessories Group S.A., προχώρησε στην σύναψη πολυετούς αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας για την ελληνική αγορά, με το διεθνώς αναγνωρισμένο ισπανικό brand κοσμημάτων, αξεσουάρ και γυαλιών ηλίου Miramira.

Όσον αφορά το πλαίσιο συνεργασίας περιλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Miramira στην Ελλάδα, με κύριο άξονα την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής. Σύμφωνα μάλιστα με πηγές της εταιρείας το πρώτο κατάστημα αναμένεται να εγκαινιαστεί στο Γαλάτσι πριν το Πάσχα με στόχο την ανάπτυξη περισσότερων των 30 καταστημάτων στη Ελλάδα μέχρι το 2027.

Η Intraccessories Group αποτελεί τον δεύτερο πυλώνα του ομίλου DKM8 - Capital και δραστηριοποιείται στους τομείς των κοσμημάτων, των γυαλιών και των αξεσουάρ μόδας. Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη συνεργασία της, και στόχος είναι η δημιουργία ενός ισχυρού retail αποτυπώματος πανελλαδικά. 

Στον ίδιο όμιλο ανήκει και η Intrafashion Group, γνωστή για το επιτυχημένο brand Pink Woman, που έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο δυναμικούς παίκτες του fast fashion στην ελληνική αγορά. Με πάνω από 115 καταστήματα σε όλη τη χώρα, 600+ εργαζόμενους, κεντρικά στην Αθήνα και logistics κέντρο στην Καβάλα, η εταιρεία ακολουθεί πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο - από τον σχεδιασμό των ρούχων μέχρι τη διάθεσή τους στην αγορά.

Ισχυροί πυλώνες, το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό, η εξαιρετική σχέση προϊοντικής ποιότητας - τιμής και το retail know-how, που αποτελούν τη βάση της υψηλής φήμης του brand “Pink Woman” και των αναπτυξιακών πλάνων του Oμίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης συνεχίζεται η υλοποίηση της συμφωνίας συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group για την δημιουργία δικτύου 15 καταστημάτων των αλυσίδων γυναικείας ένδυσης Calliope και Terranova, στην χώρα μας μέχρι το τέλος του 2026.

Η πρώτη μεγάλη του συνεργασία του ομίλου DKM8–Capital είναι η αποκλειστική αντιπροσώπευση του ισπανικού brand Miramira στην Ελλάδα. Η στρατηγική είσοδος της Miramira στην Ελλάδα μέσα από έναν οργανωμένο και ήδη δοκιμασμένο retail όμιλο, όπως η DKM8 –Capital, δείχνει την αυξανόμενη δυναμική της κατηγορίας αξεσουάρ στην ελληνική αγορά. 

Με τους καταναλωτές να αναζητούν value-for-money επιλογές αλλά και στιλιστική διαφοροποίηση, η αγορά fashion accessories φαίνεται να προσφέρει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Το μοντέλο Pink Woman - δηλαδή το καθετοποιημένο, γρήγορο και ευέλικτο στήσιμο retail δικτύου - μπορεί να αποδειχθεί κομβικό εργαλείο και στη νέα αυτή επέκταση.

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της Intrafashion, σύμφωνα με πληροφορίες, το 2024 έκλεισε με ιστορικό υψηλό τζίρου για την εταιρεία, με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν σημαντικά τα 40 εκατ. ευρώ του 2023. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.