Την ανοδική της πορεία συνέχισε το 2024, η Almi Foods, μία από τις πιο δυναμικές ελληνικές βιομηχανίες επεξεργασίας και συντήρησης λαχανικών και φρούτων, εδραιώνοντας τη θέση της στις διεθνείς αγορές μέσω ισχυρού εξαγωγικού προσανατολισμού και στρατηγικών επενδύσεων.
Με ρίζες που φτάνουν στο 1995 και επίσημη ίδρυση το 1998, η εταιρεία, με έδρα το Βρυσάκι Αλεξάνδρειας, εξελίχθηκε από την προϋπάρχουσα ΑΛΜΗ Ε.Π.Ε. σε έναν σύγχρονο και εξωστρεφή παραγωγικό οργανισμό. Η Almi Foods ειδικεύεται σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας όπως πιπεριές, ελιές, μανιτάρια, λιαστές ντομάτες, φέτα, ντολμαδάκια και άλλα ελληνικά ορεκτικά, ενώ το 97% των πωλήσεών της κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού.
Η Κεντρική Ευρώπη, και ειδικότερα η Γερμανία, αποτελούν βασικούς πυλώνες της εξαγωγικής της δραστηριότητας. Συνεργασίες όπως αυτή με τη Feinkost Reichold GmbH έχουν προσδώσει σταθερότητα και διείσδυση στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων. Παρά τις προκλήσεις του διεθνούς περιβάλλοντος, η εταιρεία κατόρθωσε το 2024 να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών της κατά 3,09% το 2024, φτάνοντας τα 39,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 2,25%, φτάνοντας τα 923.971 ευρώ.
Η αύξηση των ιδίων κεφαλαίων στα 4,3 εκατ. ευρώ, έναντι 3,4 εκατ. την προηγούμενη χρονιά, υποδεικνύει θετικές χρηματοοικονομικές προοπτικές. Παρά τη μικρή πτώση στο μικτό κέρδος, οι δείκτες αποδοτικότητας της εταιρείας βελτιώθηκαν, ενώ οι ταμειακές ροές και η δυνατότητα εξυπηρέτησης υποχρεώσεων ενισχύθηκαν αισθητά, επιβεβαιώνοντας την υγιή της λειτουργία.
Κομβικής σημασίας για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας αποτελεί το επενδυτικό σχέδιο ύψους 5,19 εκατ. ευρώ, που υλοποιείται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Η επένδυση αυτή στοχεύει στην αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού, την αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας μέσω καινοτόμων μεθόδων επεξεργασίας και διαχείρισης αποβλήτων.
Η ασφάλεια των προϊόντων ενισχύεται με επενδύσεις σε τεχνολογίες παστερίωσης και αποστείρωσης, διατηρώντας αναλλοίωτα τα θρεπτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων. Ταυτόχρονα, με βιολογικό καθαρισμό, ανακύκλωση παραπροϊόντων και κοινωνικά υπεύθυνες πρακτικές, η Almi Foods ενσωματώνει τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής της κουλτούρας.
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, «εξαιτίας του γεγονότος ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων της εταιρείας απευθύνονται στην Κεντρική Ευρώπη και ιδιαίτερα στη Γερμανία το ξεκίνημα του έτους δεν ήταν θετικό. Είναι γνωστά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γερμανία εξαιτίας της αβεβαιότητας που προκαλείται από το συνεχιζόμενο πόλεμο της Ουκρανίας, την ιδιαίτερη πίεση της αυτοκινητοβιομηχανίας της από την Κίνα και επιπλέον τις βουλευτικές εκλογές που διεξήχθησαν που ως γνωστόν πάντοτε επιτείνουν την ανασφάλεια των πολιτών και άρα μειώνουν την κατανάλωση.
Στους παράγοντες αυτούς προστέθηκε και ο εμπορικός πόλεμος που ξεκίνησε η κυβέρνηση Τραμπ από τις ΗΠΑ. και ταλανίζει όλο τον πλανήτη. Επιπλέον έχει γίνει εκκαθάριση ζημιογόνων κωδικών προϊόντων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των πωλήσεων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στο Α΄ τρίμηνο, η οποία όμως τους επόμενους μήνες ήδη έχει ανακάμψει σημαντικά και αναμένεται μέχρι τέλους του έτους οι πωλήσεις κατ’ ελάχιστον να φθάσουν στα περυσινά επίπεδα».