ΓΔ: 1950.12 -0.94% Τζίρος: 158.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03

Αυξημένες πωλήσεις, μειωμένα κέρδη για την Pernod Ricard Hellas

Κατά 2% αυξήθηκαν οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του γαλλικού ομίλου Pernord Ricard, αλλά τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά περίπου 20%.

Με διευρυμένη τη δυναμική του τζίρου στην εγχώρια αγορά, αλλά και με σημαντική υποχώρηση κερδών, έκλεισε τη χρήση που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2019, η Pernod Ricard Hellas, θυγατρική της ομώνυμης γαλλικής ποτοποιίας, που παρασκευάζει στην Μυτιλήνη, όπου και εδρεύει, το ούζα με τα σήματα «Mini», «Φήμη», «Lesvos» και το λικέρ «Αιολική». 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της οικονομικής έκθεσης που δημοσιεύθηκε χθές, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στην χρήση 1/7/2018-30/6/2019 στα 80 εκατ. ευρώ  (συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης - ΕΦΚ), ενισχυμένος κατά 4,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Χωρίς την προσμέτρηση του ΕΦΚ, οι καθαρές πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση 2,14% καθώς ανήλθαν σε 42,2 εκατ. ευρώ έναντι 41,4 εκατ. ευρώ το προηγούμενο αντίστοιχο διάστημα. Σημειώνεται ότι τα παραγόμενα προϊόντα της εταιρείας αντιπροσωπεύουν το 11,17% του τζίρου ενώ το 88,83% προέρχεται από πωλήσεις εισαγόμενων ποτών.

Στον αντίποδα, πιέσεις δέχθηκε η κερδοφορία της ελληνικής θυγατρικής του γαλλικού ομίλου Pernord Ricard, καθώς τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά περίπου 20% σε 1,46 εκατ. ευρώ και τα καθαρά αποτελέσματα περιορίστηκαν σε 905 χιλ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική της εταιρείας για την τρέχουσα χρήση, παραμένει σταθερή και επικεντρώνεται σε πέντε άξονες: επένδυση σε εμπορικά σήματα προτεραιότητας με στόχο τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία, έμφαση στην ανάπτυξη των ultra premium προϊόντων, αύξηση των μεριδίων αγοράς, σε μια αγορά η οποία μετά από συνεχή πτώση εμφανίζει σημάδια σταθεροποίησης, έμφαση στο τουριστικό κανάλι και δη σε συγκεκριμένες περιοχές που έχουν επισημανθεί ως στρατηγικοί πυλώνες μελλοντικής ανάπτυξης ενώ παράλληλα στο μικροσκόπιο τίθεται η παρακολούθηση του κόστους και του πιστωτικού κινδύνου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη θέση και στο έτοιμο φαγητό θέλει να πάρει η Σκλαβενίτης

Η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης μπαίνει δυναμικά στον κλάδο των έτοιμων γευμάτων με την εξαγορά της «Σπιτική Κουζίνα» και με μια μεγάλη παραγωγική επένδυση που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά.
ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μύλοι Κεπενού: Με 97,7% η ΓΙ.ΕΛ.ΔΗ Συμμετοχών μετά τη δημόσια πρόταση

Καθώς υπερκαλύφθηκε το όριο του 90%, η εταιρεία θα ασκήσει δικαίωμα εξαγοράς (squeeze out) για τις υπόλοιπες μετοχές και θα δρομολογήσει τη διαγραφή της εταιρείας από το Χρηματιστήριο Αθηνών.