Διάκριση από την Google απέσπασε το kariera.gr για την αξιοποίηση προηγμένων ψηφιακών στρατηγικών στον τομέα της εύρεσης εργασίας. Μέσω της συνεργασίας του με τη Relevance Digital Agency, το kariera.gr κατάφερε να βελτιώσει δραστικά την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και την ακρίβεια της στόχευσης. Το παράδειγμα αυτό αναγνωρίστηκε από την Google ως μία από τις πλέον επιτυχημένες πρακτικές στην ελληνική αγορά.
Το kariera.gr, σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, αξιοποίησε τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και μέσα από καινοτόμες λύσεις, κατάφερε να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το τελευταίο successstory της πλατφόρμας αποδεικνύει ότι η επιτυχία είναι εφικτή και μάλιστα άμεσα και με ουσιαστικά αποτελέσματα.
Tο kariera.gr σε επίπεδο Performance Marketing –και συγκεκριμένα μέσω Google Ads– αύξησε τη στόχευση και τη σύνδεση των υποψηφίων με θέσεις εργασίας που τους ταιριάζουν μειώνοντας, ταυτόχρονα, τις σχετικές προωθητικές δαπάνες. Αυτή η επιτυχία αναδείχθηκε πρόσφατα από την Google ως ένα από τα ελάχιστα case studies επιτυχημένων πρακτικών στη χώρα.
Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024, το kariera.gr κατάφερε να αυξήσει κατά 155% τα conversions, δηλαδή τον αριθμό των υποψηφίων που υποβάλλουν αίτηση για θέσεις εργασίας που ταιριάζουν στις ανάγκες και τα προσόντα τους. Παράλληλα, μείωσε το Cost per Application (CPA) κατά 49%, αποδεικνύοντας την αποδοτικότητα της στρατηγικής αυτής.
Η διάκριση ήρθε με την εφαρμογή εξειδικευμένων υπηρεσιών της Google, όπως το Value Based Bidding και το Demand Generation, που επέτρεψαν την ακριβή στόχευση υποψηφίων τη στιγμή που αναζητούσαν ενεργά εργασία και έφεραν μειωμένο κόστος προώθησης.
Όπως αναφέρει το kariera.gr, η διάκριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση για τους εργοδότες ότι οι ανοικτές θέσεις εργασίας που δημοσιεύουν προβάλλονται σε απόλυτα στοχευμένο κοινό, ενισχύοντας την ποιότητα και την ποικιλία των αιτήσεων που λαμβάνουν. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουν την ανταγωνιστικότητά τους στην προσέλκυση των καλύτερων ταλέντων της αγοράς. Για τους υποψηφίους, μεταφράζεται σε ακόμα πιο προσωποποιημένες και σχετικές προτάσεις εργασίας, που ανταποκρίνονται καλύτερα στο επαγγελματικό τους προφίλ, διευκολύνοντας έτσι την αναζήτηση της ιδανικής εργασίας.
Ο Διονύσης Σκαντζής, VP Performance του Kariera Group, αναφέρει σχετικά: «Επαναλανσάραμε το kariera.gr στην Ελλάδα με ένα νέο website και στρατηγική που βασίζεται στο Performance. Ενώ αντιμετωπίσαμε μια αρχική μετατόπιση της επισκεψιμότητας, βελτιστοποιήσαμε τα πληρωμένα κανάλια, μειώσαμε την εξάρτησή μας από τους aggregators και ενισχύσαμε τις στρατηγικές bidding. Αυτό οδήγησε σε μείωση κατά 30.000% στο κόστος ανά αίτηση/application, αύξηση 300% στα μηνιαία sessions και αύξηση 250% στα applications».