Ο ΟΠΑΠ επενδύει στην εξέλιξη και επιβράβευση του ανθρώπινου δυναμικού του, μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος «Level Up» που υλοποιείται τους τελευταίους μήνες και απευθύνεται στους εργαζόμενους του δικτύου καταστημάτων του.
Το πρόγραμμα προσφέρεται μέσω της OPAP Retail Academy, της εκπαιδευτικής πλατφόρμας του ΟΠΑΠ, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για την επιμόρφωση ιδιοκτητών και εργαζομένων των πρακτορείων.
Το «Level Up» δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να ενισχύσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους, να επιτυγχάνουν επιχειρησιακούς στόχους και να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας άρτιας εμπειρίας εξυπηρέτησης για τους πελάτες.
Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύεται η επαγγελματική τους ανέλιξη και ταυτόχρονα ενδυναμώνεται η συνολική απόδοση του δικτύου.
Η ανταπόκριση στο πρόγραμμα είναι ήδη εντυπωσιακή, καθώς συμμετέχει σε αυτό το 83% των εργαζομένων του δικτύου, που αριθμεί περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε όλη τη χώρα.
Το «Level Up» έχει αγκαλιαστεί από τους εργαζομένους, οι οποίοι το βλέπουν όχι μόνο ως εργαλείο μάθησης αλλά και ως μέσο επιβράβευσης και αναγνώρισης.
Η καινοτομία του προγράμματος έγκειται στο σύστημα ανταμοιβής μέσω «coins», ψηφιακών νομισμάτων που κερδίζουν οι εργαζόμενοι, ολοκληρώνοντας εκπαιδευτικές ενότητες ή συμβάλλοντας στους επιχειρησιακούς στόχους των καταστημάτων.
Τα coins αυτά μπορούν να εξαργυρωθούν στο ειδικά διαμορφωμένο e-shop της πλατφόρμας, με επιλογές από είδη τεχνολογίας, κάρτες καυσίμων, ακόμα και εμπειρίες.
Το πρόγραμμα προσφέρει ανταμοιβές που φτάνουν ακόμη και σε αξία εκατοντάδων ευρώ, καθιστώντας το Level Up ένα πολύτιμο εργαλείο ενίσχυσης της εργασιακής ικανοποίησης και προσέλκυσης νέου προσωπικού, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός στην αγορά του retail είναι ιδιαίτερα έντονος.
Το «Level Up» εντάσσεται σε ένα ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο του ΟΠΑΠ για την αναβάθμιση του ρόλου των ανθρώπων του δικτύου του, ενισχύοντας την επαγγελματική τους ταυτότητα και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων της εταιρείας.
Παράλληλα, προβάλλει την προσήλωση του ΟΠΑΠ στην καινοτομία, όχι μόνο σε επίπεδο προϊόντων αλλά και στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.
Το πρόγραμμα αποτελεί ακόμη μία απόδειξη της στρατηγικής του ΟΠΑΠ να επενδύει στους ανθρώπους του, αναγνωρίζοντας την αξία τους και δίνοντάς τους εργαλεία για να εξελιχθούν εντός ενός οργανωμένου και δυναμικού περιβάλλοντος.