Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κάσεμ, χαρακτήρισε σήμερα το πρωτόκολλο συμφωνίας Ιράν–ΗΠΑ, που οδήγησε σε κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο, ως «δήλωση ήττας» για την Ουάσινγκτον και το Ισραήλ, ζητώντας την «άνευ όρων» αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τη χώρα.
«Ήθελαν έναν μεγάλο πόλεμο (...) για να εξαλείψουν την ύπαρξή μας», ανέφερε ο Κάσεμ, προσθέτοντας πως «καταφέραμε να σταματήσουμε την επίθεση αυτή και να εξασφαλίσουμε μια μεγάλη νίκη».
Το μήνυμά του μεταδόθηκε σε τηλεοπτικό διάγγελμα για την Ασούρα, ημέρα πένθους για τον θάνατο του Χουσέιν, σημαντικής μορφής του σιιτικού Ισλάμ.
Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ επαίνεσε τη σταθερότητα του Ιράν, που επέτρεψε την επίτευξη πρωτοκόλλου συμφωνίας, το οποίο, όπως είπε, αποτελεί «επίσημη δήλωση της ήττας της Αμερικής και του Ισραήλ».
«Το Ισραήλ δεν έχει άλλη επιλογή από το να αποσυρθεί πλήρως από κάθε εκατοστό της λιβανέζικης γης μας (...) Το Ισραήλ πρέπει να αποχωρήσει χωρίς όρους», τόνισε ο Κάσεμ, επιμένοντας στην ανάγκη πλήρους αποχώρησης των ισραηλινών δυνάμεων.