Ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ συνεχάρη τον λαό της Κολομβίας για την ειρηνική διεξαγωγή των προεδρικών εκλογών, οι οποίες οδήγησαν στην εκλογή του Αμπελάρδο δε λα Εσπριέγια.
Σε δήλωση του εκπροσώπου του, ο Γενικός Γραμματέας χαιρέτισε την «ισχυρή συμμετοχή των ψηφοφόρων» στον δεύτερο γύρο της 21ης Ιουνίου, υπογραμμίζοντας ότι επιβεβαιώνει «τη δύναμη της κολομβιανής δημοκρατίας».
Αναγνώρισε επίσης τις «αποφασιστικές και συντονισμένες προσπάθειες» των αρχών, που συνέβαλαν σε μια ασφαλή και ομαλή εκλογική διαδικασία.
Παράλληλα, εξέφρασε την ελπίδα ότι όλοι οι πολιτικοί παράγοντες θα συνεργαστούν για να ενισχύσουν περαιτέρω την εμπιστοσύνη και τη σταθερότητα σε ολόκληρη τη χώρα.
Στήριξη του ΟΗΕ στη νέα κυβέρνηση
Ο Γενικός Γραμματέας επαναβεβαίωσε τη μακρόχρονη συνεργασία των Ηνωμένων Εθνών με την Κολομβία, η οποία βασίζεται στον «πλήρη σεβασμό της κυριαρχίας της».
Τόνισε επίσης την ετοιμότητα του ΟΗΕ να συνεργαστεί με τη νέα κυβέρνηση και όλους τους εταίρους, συνεχίζοντας να στηρίζει τις εθνικά καθοδηγούμενες προσπάθειες για την προώθηση της ειρήνης, της ασφάλειας, της βιώσιμης ανάπτυξης και της ευημερίας για όλους τους Κολομβιανούς.