Όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) παρέμειναν ακινητοποιημένα σε σταθμούς λόγω σοβαρής δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
«Υπάρχει δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R. Οι τεχνικοί μας εργάζονται πυρετωδώς για να επιλύσουν το πρόβλημα», δήλωσε αργά το βράδυ της Τρίτης εκπρόσωπος της DB, διευκρινίζοντας ότι τα τρένα έχουν σταματήσει προσωρινά σε ασφαλή σημεία έως ότου διασφαλιστεί η ομαλή επανέναρξη της λειτουργίας τους.
Η εταιρεία προειδοποιεί ότι αναμένονται καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων, καθώς η ακριβής έκταση του προβλήματος παραμένει προς το παρόν άγνωστη.