Ρωσικοί βομβαρδισμοί στην Οδησσό και στη Ζαπορίζια είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο δύο ανθρώπων, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αρχών.
Στη Ζαπορίζια, μια γυναίκα «δυστυχώς έχασε τη ζωή της» και τρεις ακόμη άνθρωποι «τραυματίστηκαν», όπως δήλωσε ο στρατιωτικός περιφερειάρχης Ιβάν Φεντόροφ. Ανάμεσα στους τραυματίες βρίσκεται ένα 11χρονο αγόρι, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Ο περιφερειάρχης της Οδησσού, Όλεχ Κίπερ, ανακοίνωσε ότι ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και τρεις τραυματίστηκαν από ρωσικό πλήγμα με βαλλιστικό πύραυλο τύπου Ισκαντέρ, το οποίο σημειώθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής.
Όπως ανέφερε ο αξιωματούχος, μετά το πλήγμα προκλήθηκε πυρκαγιά σε οχήματα και δεξαμενή καυσίμων σε εγκαταστάσεις που περιέγραψε ως αγροτική επιχείρηση στην περιφέρεια της Οδησσού.
Η Ρωσία συνεχίζει τους καθημερινούς βομβαρδισμούς στην Ουκρανία από την έναρξη του πολέμου, τον Φεβρουάριο του 2022. Από την πλευρά του, το Κίεβο έχει εντείνει τις αεροπορικές επιδρομές του εναντίον της ρωσικής επικράτειας το τελευταίο διάστημα.
Παράλληλα, η ρωσική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας ανακοίνωσε ότι έκλεισε τα τέσσερα αεροδρόμια που εξυπηρετούν τη Μόσχα, καθώς καταστράφηκαν σχεδόν εξήντα ουκρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη μέσα σε περίπου δύο ώρες.