ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Η startup που «μαγνήτισε» τα κεφάλαια του Σόρος

Με σταθμούς φόρτισης νέας τεχνολογίας, η Amply Power απλοποιεί τη φόρτιση ηλεκτρονικών οχημάτων δημόσιας χρήσης και στοχεύει να αλλάξει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.

Η startup Amply Power συγκέντρωσε 13,2 εκατ. δολάρια από επενδυτές για να προχωρήσει τα σχέδια της για τις υπηρεσίες φόρτισης ηλεκτρικών εμπορικών οχημάτων, στοχεύοντας να κάνει παρελθόν μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων, που είναι ο χρόνος φόρτισης. 

Η εταιρεία κατάφερε εν μέσω πανδημίας να κερδίσει και το ενδιαφέρον του διάσημου επενδυτή Τζορτ Σόρος, που τα τελευταία χρόνια επενδύει όλο και πιο δυναμικά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Στόχος της είναι να βοηθήσει τους οδηγούς εμπορικών οχημάτων να τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παρέχοντας νέας τεχνολογίας σταθμούς φόρτισης αλλά και σταθερές τιμές για να φορτίζουν τα οχήματά τους.

Εκτός από τον Τζορτζ Σόρος με το Soros Fund Management, η Siemens Financial Services, η Congruent Ventures, η PeopleFund, και η Obvious Ventures, ήταν μεταξύ των επενδυτών που έδειξαν ενδιαφέρον για να χρηματοδοτήσουν τα σχέδια της εταιρείας.

Η Amply θα κατασκευάζει σταθμούς φόρτισης για εμπορικούς στόλους οχημάτων που κινούνται με ηλεκτροκίνηση και μέσω του λογισμικού που θα χρησιμοποιεί θα μπορεί να διαχειριστεί την κάθε φόρτιση ξεχωριστά.

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν θα βοηθήσουν την εταιρεία να εκπληρώσει τα παρόντα συμβόλαια αλλά και να αναβαθμίσει τα συμβόλαια από την πιλοτική φάση,  με τους στόλους που εξυπηρετούνται να αυξάνονται σημαντικά σε σχέση με τα μονοψήφια νούμερα που κατέγραφε στην αρχή.

Ο Βικ Σαο, διευθύνων σύμβουλος της Amply, δήλωσε πως «εξερχόμενοι από την πανδημία του κορονοϊού, ανεξαρτήτως από το τι συμβαίνει με τις τιμές πετρελαίου, οι εμπορικοί στόλοι θα συνεχίσουν να κοιτούν προς την ηλεκτροκίνηση σαν την καλύτερη λύση».

Παρά την οικονομική ανησυχία που προέρχεται από τον κορονοϊό, το μεγαλύτερο μέρος του επιχειρησιακού κύκλου της Amply προέρχεται από τον δημόσιο τομέα. Ο Σαο αναμένει περισσότερα εμπορικά οχήματα να γυρίσουν στην ηλεκτροκίνηση εξαιτίας του σχεδίου της κυβέρνησης που απαιτεί καθαρότερα καύσιμα, χωρίς να υπολογίζει το οικονομικό πλήγμα του κορονοϊού.

Μέχρι το 2022, τα φορτηγάκια που κινούνται με μπαταρία μπορεί να είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα που θα κινούνται με diesel στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη θα συμβεί αυτό το 2021, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Bloomberg.

«Ο χρόνος είναι το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί ηλεκτρικών λεωφορείων και φορτηγών στους σταθμούς φόρτισης», σημειώνει η αντιπρόεδρος της Siemens Financial Services Ίτι Τζαιν (Iti Jain) σε δήλωση της και συμπληρώνει πως «η Amply παρουσιάζει μια μοναδική ευκαιρία για εμάς και την βιομηχανία να επιταχυνθεί η ενεργειακή μετάβαση των στόλων καθώς απομακρύνεται όλη αυτή η αχρείαστη πολυπλοκότητα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπιγκ Μπεν και σημαία
ΔΙΕΘΝΗ

Η Βρετανία εξετάζει χιλιομετρικό φόρο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει την επιβολή φόρου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να συμβάλλουν όλοι στη χρηματοδότηση των οδικών έργων. Σύμφωνα με τη Daily Telegraph, η χρέωση ίσως φτάσει τις 3 πένες ανά μίλι από το 2028.
Έλον Μασκ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Νορβηγικό ταμείο κατά του πακέτου αμοιβής 1 τρισ. δολ. για τον Μασκ

Το νορβηγικό κρατικό επενδυτικό ταμείο θα καταψηφίσει το πακέτο αποζημίωσης του Ίλον Μασκ στη Tesla, αξίας έως και 1 τρισ. δολαρίων, στη γενική συνέλευση. Η διοίκηση της Tesla προειδοποιεί: αν δεν εγκριθεί, ο Μασκ ίσως αποχωρήσει.
Σταθμός φόρτισης BYD
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: 54,5% άνοδος στις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έως Σεπτέμβριο 2025

Οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 54,5% φτάνοντας τα 18,06 εκατ. μονάδες ως τον Σεπτέμβριο 2025, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση των 40 εκατ. οχημάτων νέας τεχνολογίας στη χώρα.
Νέο βαν Kia
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Kia δοκιμάζει έλεγχο μπαταρίας για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Kia Europe παρουσιάζει το πρώτο διαβατήριο μπαταρίας, παρέχοντας διαφάνεια και δεδομένα υγείας για τις μπαταρίες EV. Η τεχνολογία θα εφαρμοστεί σε όλα τα EV/HEV στην Ευρώπη ως το 2027, υπερβαίνοντας μάλιστα τις απαιτήσεις της ΕΕ.