ΓΔ: 2475.98 0.17% Τζίρος: 457.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Σταθεροποιείται ο αριθμός εισαγωγών στα νοσοκομεία της Νέας Υόρκης

Ακόμα 731 άτομα προστέθηκαν στον θλιβερό απολογισμό των νεκρών της Νέας Υόρκης με τις Αρχές της Πολιτείας ωστόσο να δηλώνουν αισιόδοξοι πως έχει αρχίσει να σταθεροποιείται ο αριθμός των εισαγωγών στα νοσοκομεία.

Το κέντρο της επιδημίας του κορονοϊού στις ΗΠΑ, η πολιτεία της Νέας Υόρκης κατέγραψε 731 νέους θανάτους από την εξάπλωση της επιδημίας που αποτελεί νέο ρεκόρ όπως ανακοίνωσε ο κυβερνήτης Άντριου Κουόμο, που πρόσθεσε ωστόσο οτι έχει αρχίσει και σταθεροποιείται ο αριθμός των εισαγωγών σε νοσοκομεία. Η Νέα Υόρκη μετράει πλέον 5.489 θύματα από την έναρξη της επιδημίας.

Ωστόσο, ο κυβερνήτης αναφέρθηκε σε κάποια πιο ενθαρρυντικά στοιχεία, ιδίως στον μέσο όρο των νέων εισαγωγών στα νοσοκομεία τις τελευταίες τρεις ημέρες. «Αν δείτε τον μέσο όρο των τριών ημερών, αυτό είναι καλό νέο», τόνισε κατά τη διάρκεια της καθημερινής του ενημέρωσης για την κρίση. Οι προβλέψεις δείχνουν επίσης ότι «φτάνουμε σε ένα σταθερό επίπεδο στο συνολικό αριθμό των νοσηλειών», δήλωσε ο κυβερνήτης. «Βλέπουμε την αύξηση, και βλέπουμε ότι αρχίζει να μειώνεται».

Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μπιλ ντε Μπλάζιο δήλωσε νωρίτερα σήμερα ότι η τάση φαίνεται να βελτιώνεται. «Είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα», αλλά «τις δύο τελευταίες ημέρες κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει (...) βλέπουμε μια μικρή βελτίωση στην ανάγκη για αναπνευστήρες», είπε.

«Τα καλά νέα είναι ότι αυτό μας δίνει επιπλέον χρόνο. Μας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσουμε περισσότερους αναπνευστήρες και να αντέξουμε περισσότερο χρόνο, γι 'αυτό είναι πολύ καλά νέα», ανέφερε ο ντε Μπλάζιο, ζητώντας την αυστηρή συμμόρφωση με τις κατευθυντήριες γραμμές για κοινωνική αποστασιοποίηση και περιορισμό στις μετακινήσεις.

Η Νέα Υόρκη μάχεται επί δύο εβδομάδες για να αυξήσει τις νοσοκομειακές της δυνατότητες και να αποκτήσει περισσότερους προστατευτικούς εξοπλισμούς και αναπνευστήρες από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει την συρροή ασθενών.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει ήδη αποστείλει στο λιμάνι της Νέας Υόρκης το πλοίο του πολεμικού ναυτικού USNS Comfort, χωρητικότητας 1.000 κλινών και έχει εγκαταστήσει νοσοκομείο στο συνεδριακό κέντρο του κέντρου Τζάβιτς στο Μανχάταν, με περισσότερες από 2.500 κλίνες. Ο Κουόμο δήλωσε πως συνεργάζεται με τους κυβερνήτες του Νιού Τζέρσεϊ και του Κονέκτικατ για ένα σχέδιο επανέναρξης της ζωής μόλις υποχωρήσει η κρίση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατρός με στηθοσκόπιο
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Κέντρο καραντίνας για Έμπολα ετοιμάζουν στην Κένυα οι αρχές

Οι ΗΠΑ προγραμματίζουν να δημιουργήσουν κέντρο καραντίνας στην Κένυα για πιθανά ή επιβεβαιωμένα κρούσματα Έμπολα, κυρίως Αμερικανούς, καθώς η επιδημία εξαπλώνεται στο Κονγκό. Το κέντρο αναμένει έγκριση από τις αρχές της Κένυας.
Υπουργείο Εξωτερικών ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Νέες ταξιδιωτικές οδηγίες ΗΠΑ για Κονγκό, Νότιο Σουδάν και Ουγκάντα λόγω Έμπολα

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ καλεί τους Αμερικανούς να μην ταξιδεύουν σε ΛΔ Κονγκό, Νότιο Σουδάν και Ουγκάντα λόγω Έμπολα, ανεβάζοντας την προειδοποίηση στο υψηλότερο επίπεδο. Προτείνει επανεξέταση ταξιδιών στη Ρουάντα.
Διάδρομος νοσοκομείου
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Υγειονομικοί έλεγχοι στα σύνορα λόγω Έμπολα σε γιατρό από Κονγκό

Οι ΗΠΑ ενισχύουν τους υγειονομικούς ελέγχους στα σύνορα λόγω του Έμπολα, επιβάλλοντας ελέγχους σε ταξιδιώτες από πληγείσες αφρικανικές χώρες και περιορίζοντας προσωρινά τη χορήγηση βίζας, μετά το συναγερμό του ΠΟΥ.
Ντόναλντ Τραμπ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Τραμπ θα κάνει το ετήσιο ιατρικό του check-up στις 26 Μαΐου

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα κάνει ετήσιες ιατρικές εξετάσεις ρουτίνας στις 26 Μαΐου στο στρατιωτικό νοσοκομείο Ουόλτερ Ριντ, λίγο πριν κλείσει τα 80, ενώ παραμένουν ερωτήματα για την κατάσταση της υγείας του.
Γιατρός με tablet
ΔΙΕΘΝΗ

Θετικός στον χανταϊό Αμερικανός επιβάτης του MV Hondius επαναπατρίζεται

Το υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε ότι ένας Αμερικανός επιβάτης του MV Hondius, που επαναπατρίζεται στις ΗΠΑ, βρέθηκε θετικός στον ιό των Άνδεων έπειτα από μοριακό τεστ, ενώ εμφανίζει ήπια συμπτώματα.
Σημαία ΗΠΑ και Ιράν
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Ζητούν από το Ιράν να απελευθερώσει τη Ναργκίς Μοχαμαντί

Οι ΗΠΑ ζητούν την άμεση απελευθέρωση της Νομπελίστριας Ναργκίς Μοχαμαντί, καθώς η υγεία της είναι σοβαρά επιβαρυμένη. Η Μοχαμαντί παραμένει στη φυλακή στο Ιράν για τον αγώνα της υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών.