ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Κώστας Καραμανλής ομιλία
Ο Κώστας Καραμανλής μιλά στη Βουλή των Ελλήνων κατά τη διάρκεια συνεδρίασης.

Κ. Α. Καραμανλής: Υπογειοποίηση η λύση για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα

H υπογειοποίηση για δύο χιλιόμετρα είναι η επικρατέστερη και πιο εφικτή λύση για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Η μερική υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων είναι η επικρατέστερη και απολύτως εφικτή από τις λύσεις που εξετάζονται για την διέλευση του σιδηροδρόμου από το λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής, μετά τη συνάντηση που είχε το απόγευμα με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη, τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και φορείς της τοπικής κοινωνίας, τόνισε συγκεκριμένα ότι «στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν μας απασχολούν οι επικοινωνιακές εντυπώσεις, αλλά η ουσία. Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής μας ενδιαφέρει και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε πραγματικότητα».

«Γι΄ αυτό και δεσμευόμαστε , πρόσθεσε , το σχέδιό μας να είναι ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο. Μελετούμε συγκριτικά τις υπάρχουσες προτάσεις ώστε να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση για την πόλη. Από τις λύσεις που εξετάζονται, η επικρατέστερη προβλέπει τη μερική υπογειοποίηση της γραμμής, σε έκταση συνολικά περίπου 2 χιλιομέτρων. Το σημαντικότερο: Δεσμευόμαστε η λύση που θα προχωρήσει, να ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα, να περιλαμβάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης και να διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό».

Ο υπουργός ανέφερε ότι «μιλάμε για μια λύση απολύτως εφικτή, που να μπορεί να προχωρήσει γρήγορα και να εξασφαλίσει χρηματοδότηση. Εμείς αυτά που λέμε τα εννοούμε και μπορούμε να τα υλοποιήσουμε. Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση που έταζε στα λόγια 'λύσεις' που δεν προχωρούσε στην πράξη. Η πραγματικότητα δυστυχώς είναι ότι για τη δήθεν 'λύση' της πλήρους υπογειοποίησης, απλώς έλεγαν όμορφα λόγια του αέρα, αφού ουδεμία μελέτη είχαν εκπονήσει και ουδεμία πίστωση είχαν δεσμεύσει.

Άλλωστε, ένας τέτοιος σχεδιασμός, εκτός του ότι θα καταργούσε στην πράξη τον Προαστιακό, δεν θα μπορούσε και ποτέ να προχωρήσει, γιατί ήταν ανεδαφικός τεχνικά και δεν μπορούσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση».

«Εμείς», τόνισε, «δεν πρόκειται να κάνουμε τα ίδια… Με τις αδιαπραγμάτευτες αρχές στις οποίες δεσμευτήκαμε, στο αμέσως προσεχές διάστημα θα παρουσιάσουμε σε όλους τους πολίτες αναλυτικά το σχέδιό μας και θα είμαστε ανοιχτοί σε ειλικρινή διάλογο».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηλεκτρονικά διόδια χωρίς μπάρες, πρόταση για ελεύθερη ροή πανελλαδικά

Λύση για δορυφορικό freeflow για ενιαία χιλιομετρική χρέωση χωρίς μπάρες σε όλους τους παραχωρημένους αυτοκινητοδρόμους, με τον ΒΟΑΚ να ανοίγει τον δρόμο. Άδοξο τέλος του προηγούμενου διαγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δωρεά Ελλήνων Εφοπλιστών στο Υπουργείο για γεωεντοπισμό τρένων

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χρηματοδοτεί με 2,48 εκατ. ευρώ την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος γεωεντοπισμού σε όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες ενισχύοντας την ασφάλεια και τη διαφάνεια.
Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ τραπέζι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Ερωτήματα για αλλαγές στους διαγωνισμούς ΚΤΕΛ και πιθανές σκοπιμότητες

Δώδεκα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλουν αιφνίδιες αλλαγές στο πλαίσιο διαγωνισμών των ΚΤΕΛ, θέτοντας ζητήματα διαφάνειας και κινδύνους για τον κοινωνικό χαρακτήρα των μεταφορών.
Ολομέλεια Βουλής άδεια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή οι συμβάσεις της Εγνατίας Οδού, της Αττικής Οδού και του Νέου Αερολιμένα Ηρακλείου

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών για την κύρωση και τροποποίηση συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, Αττικής Οδού και του Νέου Αεροδρομίου Ηρακλείου.
ΣΥΡΙΖΑ βάθρο ομιλίας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Σοβαρά κενά ασφάλειας στη λειτουργία του Αεροδρομίου Ακτίου

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις σε στελέχωση, υποδομές και πιστοποίηση στο Αεροδρόμιο Ακτίου, κάνοντας λόγο για επικίνδυνο καθεστώς λειτουργίας που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια πτήσεων.