ΓΔ: 1950.12 -0.94% Τζίρος: 158.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Κ. Καραμανλής: Έχουν αυξηθεί κατά 50% τα δρομολόγια των λεωφορείων

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κατήγγειλε την πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, αναφέροντας πως έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο όπου και κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική.

Σκληρή γλώσσα κατά του ΣΥΡΙΖΑ από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή που υπογράμμισε ότι η νυν αντιπολίτευση, όταν είχε βρεθεί στη κυβέρνηση είχε «σπάσει» σε κομμάτια το έργο για τον οδικό άξονα Πάτρας-Πύργου ώστε να διευκολυνθεί ο Καλογρίτσας. Κατήγγειλε επίσης την απεργία που προκηρύχθηκε ξαφνικά στο Μετρό ενώ υπογράμμισε πως έχουν αυξηθεί και τα δρομολόγια των λεωφορείων.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο κ. Καραμανλής δεν έκρυψε την έκπληξή του, όπως είπε, για τους ισχυρισμούς του κ. Τσίπρα όσον αφορά το οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος, σχολιάζοντας πως τον «εξέπληξε αυτό που άκουσα από τον κ. Τσίπρα γιατί μου θύμισε ότι συνήθως ο ένοχος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος». Χαρακτήρισε ειδικότερα απαράδεκτο, «την ώρα που στην προανακριτική επιτροπή γίνονται αποκαλύψεις για τον κ. Καλογρίτσα, να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για το έργο Πάτρα - Πύργος [...] Ένα έργο, που το είχε βρει έτοιμο και το έσπασε σε οκτώ κομμάτια για να ευνοήσει τον τότε "κόκκινο" εργολάβο, τον εργολάβο - καναλάρχη», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προσέθεσε ότι «πρέπει να υπάρχει και ένα όριο στο πολιτικό θράσος».

Παράλληλα, ο υπουργός ξεκαθάρισε δε ότι σε όλα τα λεωφορεία με leasing, όσα παράθυρα μπορούν σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές να είναι ανοιχτά, είναι και ήταν πάντα ανοιχτά. «Και μάλιστα εμείς προβλέψαμε να έχουν ανοιχτά παράθυρα και βάλαμε στη διακήρυξη τον όρο για ανοιχτά παράθυρα», υπενθύμισε. «Η εικόνα στα λεωφορεία έχει αλλάξει αισθητά. Έχουμε αύξηση δρομολογίων κατά 50%», τόνισε και πρόσθεσε: «Κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να έχουμε όσο περισσότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας και αυτό το έχουμε πετύχει με μεθοδική δουλειά».

Όσον αφορά την ανακοίνωση, χθες, από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, περί επίσκεψης στην Κρήτη για τον ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ένα τεράστιο έργο πνοής έχει για πρώτη φορά τελική χάραξη.

Όσον αφορά την πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι προκηρύχθηκε ξαφνικά από το ένα από τα εννέα σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ και από μία μεμονωμένη ομάδα συνδικαλιστών. Ανέφερε ότι έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, που έκρινε τη στάση εργασίας παράνομη και καταχρηστική, αλλά το σωματείο, κατά την πάγια τακτική, ζήτησε την κάλυψη της κινητοποίησης από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας. Εξέφρασε το σεβασμό του στο συνταγματικό δικαίωμα για απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά τόνισε ότι δημιουργήθηκε μία δύσκολη κατάσταση. Υπογράμμισε δε ότι έγινε αναπροσαρμογή δρομολογίων λεωφορείων για την αντιμετώπιση των ζητημάτων.

Τέλος, όσον αφορά τη σεναριολογία σχετικά με την «κρατική αεροπειρατεία» σε αεροπλάνο της Ryanair, ζήτησε να μπει μία τελεία σε όλες τις θεωρίες συνωμοσίας και στάθηκε στις πρωτοβουλίες που πήρε ο Έλληνας ρωθυπουργός στη Σύνοδο Κορυφής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξι χρόνια μετά την καταστροφή θα ολοκληρωθούν τα έργα στη Θεσσαλία

Χρειάστηκαν 17 μήνες για να πάρουν τον δρόμο για το Ελεγκτικό Συνέδριο οκτώ συμβάσεις έργων και δύο για συμβούλους, ενώ μαίνεται η «μάχη» κατασκευαστικών εταιρειών που μπορεί να φτάσει ως το ΣτΕ.
γέφυρα,εργα,υποδομες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα μεγάλα έργα του 2025: Η Θεσσαλία, οι δρόμοι και το μετρό Θεσσαλονίκης

Σε ρυθμούς Ταμείου Ανάκαμψης κινείται ο σχεδιασμός για τα έργα υποδομών που μονοπωλούν τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς, σε μία ύστατη προσπάθεια να μην χαθούν σημαντικοί πόροι. Αναθεωρείται βάσει των διαθέσιμων πόρων η λίστα έργων για την τριετία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλα έργα με πρόταση από εταιρείες αλλά χωρίς δημόσια χρηματοδότηση

Νομοθετικές αλλαγές για να προχωρήσουν οι πρότυπες προτάσεις για έργα άνω των 200 εκατ. ευρώ. Θα αφορούν μόνο ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις, δηλαδή δεν θα υπάρχει χρηματοδότηση από το κράτος. Μέτρα για διαφάνεια.