Στην παρουσίαση του απολογισμού του κυβερνητικού έργου με τίτλο «2019 - 2026. Από το πρόγραμμα στο αποτέλεσμα» εστιάζει, σε ανάρτησή του, ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.
Όπως αναφέρει, «οι άνθρωποι δεν ψηφίζουμε με το μυαλό στο παρελθόν αλλά με το βλέμμα στο μέλλον», υπογραμμίζοντας ότι οι εκλογές κερδίζονται με επίμονη προσπάθεια για ένα καλύτερο παρόν και ρεαλιστικές, φιλόδοξες προτάσεις για ένα πιο αισιόδοξο και δίκαιο μέλλον χωρίς αποκλεισμούς.
Παράλληλα, σημειώνει ότι «το έργο μας είναι το θεμέλιο της αξιοπιστίας μας», προσθέτοντας πως η κυβέρνηση μπορεί να υπόσχεται ένα καλύτερο μέλλον, καθώς έχει αποδείξει συνέπεια στις δεσμεύσεις που ανέλαβε τόσο το 2019 όσο και το 2023.
Τέσσερις στόχοι του απολογισμού
Ο υπουργός Επικρατείας εξηγεί ότι ο κυβερνητικός απολογισμός, ο οποίος παρουσιάζεται σε κάθε περιφέρεια της χώρας, επιδιώκει να επιτύχει τέσσερις βασικούς στόχους. Πρώτον, να υπενθυμίσει όσα επιτεύχθηκαν από το 2019 έως σήμερα σε 30 τομείς πολιτικής, με μετρήσιμα και αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα.
Δεύτερον, να αναδείξει τη σημασία της αξιοπιστίας, της συνέπειας και της αποτελεσματικότητας, ώστε να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην πολιτική και στη διακυβέρνηση της χώρας. Τρίτον, να τεκμηριώσει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η μόνη πολιτική δύναμη που υλοποιεί τουλάχιστον εννέα από τις δέκα δεσμεύσεις της, αναδεικνύοντάς την σε δύναμη πραγματισμού και ευθύνης.
Τέλος, ο απολογισμός λειτουργεί ως ένα «ψηφιακό αποθετήριο» με βασικά επιχειρήματα και δεδομένα που απαντούν σε κάθε μορφή ισοπέδωσης ή ακύρωσης, είτε από τον αριστερό είτε από τον ακροδεξιό λαϊκισμό.
Η Ελλάδα σε τροχιά μετασχηματισμού
Ο Άκης Σκέρτσος επισημαίνει ότι η χώρα βρίσκεται στη μέση μιας δεκαετούς προσπάθειας μετασχηματισμού του κράτους, της οικονομίας και της κοινωνίας, με ορίζοντα το 2030. Αναγνωρίζει ότι παραμένουν παθογένειες, ωστόσο η πρόοδος της Ελλάδας είναι, όπως τονίζει, αναμφισβήτητη και μετρήσιμη.
«Καταφέραμε σε πολλά πεδία πολιτικής να νικήσουμε τον ‘ασάλευτο χρόνο’ της ελληνικής πραγματικότητας», αναφέρει, προσθέτοντας ότι η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί για την επίλυση των τελευταίων μεγάλων εκκρεμοτήτων που παραμένουν από τον προηγούμενο αιώνα.
Κλείνοντας, ο υπουργός Επικρατείας σημειώνει ότι επτά χρόνια μετά είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει ένας νέος απολογισμός, να αναδειχθούν τα επιτεύγματα αλλά και οι προκλήσεις που παραμένουν. «Ο εκσυγχρονισμός του κράτους δεν έχει ημερομηνία λήξης. Η Ελλάδα αλλάζει και προχωράει μπροστά, με όλους για όλους», καταλήγει η ανάρτηση που παραπέμπει στον πλήρη κυβερνητικό απολογισμό.