Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί αύριο, Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 9:30, στην εκδήλωση «SNF Global Health Initiative: Focus on mental health», που θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Στη συνέχεια, στις 10:30, ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον ιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit - Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα», την οποία διοργανώνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».