Για την υπόθεση που αφορά τον Δημήτρη Αβραμόπουλο τοποθετήθηκε ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24. Όπως ανέφερε, πρόκειται για «άλλη μια υπόθεση διαφθοράς στην οποία μπλέκεται στέλεχος της ΝΔ», επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση της ΝΔ είναι υπόλογη και ότι η υπόθεση πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω.
Ο Γ. Δελής τόνισε πως η υπόθεση συνδέεται με τη λεγόμενη θεσμοθετημένη διαφθορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπενθύμισε ότι το ίδιο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με επίσημη απόφασή του, έχει αναγορεύσει τα λόμπι σε «συστατικό στοιχείο της Ευρωπαϊκής Δημοκρατίας».
Αναφερόμενος στον ρόλο των λόμπι και των ΜΚΟ, σημείωσε ότι «οι διάφορες αμαρτωλές ΜΚΟ συμπλέκονται και διαπλέκονται με επιτρόπους και ευρωβουλευτές, προωθώντας τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων».
Κλείνοντας, ο βουλευτής του ΚΚΕ υπογράμμισε ότι «όλα αυτά πρέπει να τα σκεφτεί ο λαός» και να τα λάβει υπόψη του «και για τα κόμματα που στηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη θεωρούν ως προπύργιο κανόνων δικαίου».