Στην Κεντρική Πλατεία της Λάρισας πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης συλλαλητήριο με τη συμμετοχή αγροτών, κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων. Η κινητοποίηση οργανώθηκε από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας, με στόχο την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.
Στο κέντρο της πόλης παρατάχθηκαν τρακτέρ και αγροτικά οχήματα, ενώ οι συμμετέχοντες έθεσαν ζητήματα που σχετίζονται με τις πληρωμές επιδοτήσεων και αποζημιώσεων, το σύστημα monitoring, τις ζημιές από ασθένειες και φυσικές καταστροφές, καθώς και το αυξημένο κόστος παραγωγής.
Οι συγκεντρωμένοι ζήτησαν τη λήψη μέτρων για τη μείωση του κόστους παραγωγής, κάνοντας ειδική αναφορά στο αγροτικό πετρέλαιο, στις ανατιμήσεις των λιπασμάτων και στα φαινόμενα αισχροκέρδειας στην αγορά.
Όπως υπογράμμισαν, τα προβλήματα αυτά επηρεάζουν καθοριστικά τη βιωσιμότητα των αγροτικών εκμεταλλεύσεων και απαιτούν άμεση παρέμβαση από την πολιτεία.