Με ιδιαίτερη συγκίνηση ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Σχολή Γάλακτος Ιωαννίνων, κατά την επίσκεψή του στη Γαλακτοκομική Σχολή. Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του στο "Χ", το πτυχίο θα παραδοθεί στους γονείς του σπουδαστή την Παρασκευή.
Ο υπουργός υπογράμμισε ότι πρόκειται για "ένα οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας στη μνήμη του Βαγγέλη", επισημαίνοντας παράλληλα πως "η Σχολή Γάλακτος" αποτελεί "φάρο γνώσης για τους νέους κτηνοτρόφους".
Το πτυχίο παρέδωσε στον κ. Σχοινά η διευθύντρια της Σχολής, Αλεξάνδρα Μέγα, στο πλαίσιο μιας συμβολικής πρωτοβουλίας που τίμησε τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη και ανέδειξε το διαχρονικό μήνυμα ενάντια στη βία και τον εκφοβισμό.