ΓΔ: 2076.71 0.95% Τζίρος: 212.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Φώτο: Αυτοψία στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) έκανε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Credits: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Υπ. Υποδομών Μεταφορών: Αυτοψία στα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ

Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στα έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, με παρεμβάσεις σε επτά τμήματα συνολικού μήκους 145 χλμ. Δύο έργα ολοκληρώνονται εντός του 2025, ενώ τα υπόλοιπα έως το καλοκαίρι του 2026.

Αυτοψία στα έργα οδικής ασφάλειας που υλοποιούνται στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) πραγματοποίησε στα Χανιά υπηρεσιακό κλιμάκιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπό τον γενικό γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο. 

Στόχος της επίσκεψης ήταν η παρακολούθηση της προόδου των εργασιών που στοχεύουν στη βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας, έως την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου αυτοκινητοδρόμου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, οι παρεμβάσεις αφορούν επτά διακριτά οδικά τμήματα συνολικού μήκους 145 χιλιομέτρων και υλοποιούνται με βάση τον βαθμό προτεραιότητας, την αναγκαιότητα και την τεχνική εφικτότητα.

 Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα στα τμήματα Κολυμπάρι – Χανιά και ΧΥΤΑ Ηρακλείου – Λινοπεράματα, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2025.

Παράλληλα, δρομολογούνται παρεμβάσεις στα πέντε επιπλέον τμήματα Χανιά – Γεωργιούπολη, Πετρές – Ατσιπόπουλο, Κίσσαμος – Κολυμπάρι, Ρέθυμνο – Γεροπόταμος και Γεροπόταμος – ΧΥΤΑ Ηρακλείου, με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2026.

Το περιεχόμενο των παρεμβάσεων βασίζεται σε επιτυχημένες ευρωπαϊκές και ελληνικές πρακτικές, όπως η εμπειρία από τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, όπου η εφαρμογή παρόμοιων μέτρων οδήγησε σε σημαντική μείωση των θανατηφόρων τροχαίων και σοβαρών τραυματισμών.

«Στόχος μας είναι η διασφάλιση της ζωής των πολιτών και η βελτίωση της καθημερινότητας των οδηγών. Με αυτά τα μέτρα, μειώνουμε δραστικά τον αριθμό των ατυχημάτων και δημιουργούμε ασφαλέστερες συνθήκες κυκλοφορίας, έως ότου ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο του νέου ΒΟΑΚ», δήλωσε ο κ. Αναγνώπουλος.

Με τις νέες παρεμβάσεις, το υπουργείο επιδιώκει τη μείωση των θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, τη διατήρηση της λειτουργικότητας του υφιστάμενου οδικού άξονα και την εξασφάλιση ομαλής κυκλοφοριακής ροής κατά τη διάρκεια των εργοταξιακών φάσεων κατασκευής.

 Παράλληλα, στόχος είναι η ασφαλής διέλευση στους κόμβους και στις εισόδους – εξόδους, ώστε να περιοριστούν οι κίνδυνοι για τους οδηγούς και να βελτιωθεί συνολικά η εμπειρία μετακίνησης.

Η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ αποτελεί, σύμφωνα με το υπουργείο, βασική προτεραιότητα έως την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητοδρόμου, ο οποίος αναμένεται να αλλάξει ριζικά τις μετακινήσεις στην Κρήτη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

κίνηση αυτοκινήτων δρόμος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προτάσεις της ΕΑΕΕ στο σχέδιο Νόμου για την ασφαλή κινητικότητα

Η ΕΑΕΕ ανέδειξε την ασάφεια που έχει ανακύψει σχετικά με την ύπαρξη διάταξης και διαδικασίας του Κ.Ο.Κ. για τη χορήγηση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων κυκλοφορίας σε συγκεκριμένη κατηγορία ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων.