Στην επίσημη έναρξη λειτουργίας του my1521, του νέου Ολοκληρωμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, αναφέρθηκε με ανάρτησή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος των συντονισμένων προσπαθειών για περαιτέρω ψηφιακό εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης και την ενίσχυση της διαφάνειας και της αποδοτικότητας στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.
Ο κ. Χατζηδάκης υπενθύμισε χαρακτηριστικά ότι «θυμάστε πόσο είχε αμφισβητηθεί το 1555 όταν ως Υπουργός Εργασίας το είχα ξεκινήσει; Οι αντιδράσεις ξεχάστηκαν, το 1555, όμως, άλλαξε την καθημερινότητα των εργαζόμενων, των συνταξιούχων, όλων όσων έρχονται σε επαφή με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και του ΕΦΚΑ.»
Με το 1521, το Υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) επιχειρούν να μετασχηματίσουν τη σχέση φορολογούμενων-κράτους, διευκολύνοντας την καθημερινή επικοινωνία και επίλυση ζητημάτων που αφορούν τη φορολογία. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τόνισε ότι η ιδέα για τη δημιουργία του 1521 συζητήθηκε εξαρχής με τον Γιώργο Πιτσιλή, επικεφαλής της ΑΑΔΕ, και η υλοποίηση του έργου προχώρησε με ταχύτητα, έχοντας τη στήριξη του σχετικού υπουργείου και του Κυριάκου Πιερρακάκη.
Το my1521 προσφέρει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να επικοινωνούν με τις αρμόδιες υπηρεσίες χωρίς καμία χρέωση, λαμβάνοντας έγκυρες και άμεσες απαντήσεις σε μια σειρά φορολογικών ζητημάτων. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται: «Το 1521, λοιπόν, έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων, οι οποίοι μπορούν να το καλούν χωρίς καμία χρέωση και να βρίσκουν λύση στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν.»
Στο επίκεντρο της παρέμβασης Χατζηδάκη βρίσκεται η ανάγκη τόσο για ελάφρυνση των φορολογικών βαρών όσο και για ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης. Ο αντιπρόεδρος υπογράμμισε πως η ΑΑΔΕ έχει σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο τα τελευταία χρόνια στον δρόμο της ψηφιοποίησης, προσφέροντας πιο ευέλικτες υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Όπως δήλωσε: «Έχουμε υποχρέωση να μειώνουμε τους φόρους όσο μπορούμε, αλλά και να εξυπηρετούμε τους φορολογουμένους με τον καλύτερο τρόπο. Η ΑΑΔΕ έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα μπροστά όλα τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα προς την κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της. Και τώρα με το 1521 η επαφή της με τους φορολογούμενους γίνεται πιο άμεση και πιο σύγχρονη!»
Η λειτουργία του my1521 σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην επαφή πολιτών και δημόσιας διοίκησης, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση, την εξοικονόμηση χρόνου και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και φορολογουμένων.