ΓΔ: 2100.18 0.80% Τζίρος: 212.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:02:40
Υπουργείο Υποδομών
Φωτογραφία Υπουργείο Υποδομών

Διαβούλευση Κυρανάκη με οικογένειες θυμάτων για τον νέο ΚΟΚ

Ο Κ. Κυρανάκης παρουσίασε τις βασικές αλλαγές του νέου ΚΟΚ σε συνάντηση με συλλόγους θυμάτων τροχαίων, προαναγγέλλοντας αυστηρότερες ποινές και νέες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο της κατάθεσης του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στη Βουλή, ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης, πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με εκπροσώπους συλλόγων και φορέων που εκπροσωπούν οικογένειες θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων.

Στη συνάντηση συμμετείχαν:

  • Η κα Βασιλική Μυλωνά, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»
  • Ο κ. Γιώργος Κουβίδης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»
  • Ο κ. Μανώλης Σταυρουλάκης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»
  • Η κα Ελένη Καρύδη, Πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου (Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων)

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσιάστηκαν από τον Αναπληρωτή Υπουργό οι βασικές προβλέψεις του νέου αυστηροποιημένου ΚΟΚ και το σύστημα υποτροπών που εισάγεται για τις σοβαρές παραβάσεις.

 Συζητήθηκε η εφαρμογή των ποινών φυλάκισης ή κάθειρξης για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και τη χρήση κινητού τηλεφώνου, την εφαρμοσιμότητα των νέων μέτρων σε ολόκληρη τη χώρα και όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς και τις ιδιαιτερότητες που προκύπτουν σε τουριστικές περιοχές. 

Συζητήθηκαν επίσης η ανάγκη για εναλλακτικές πρακτικές όπως οι συσκευές alcohol-interlock που εφαρμόζεται σε Βέλγιο και Σουηδία και τα “έξυπνα κράνη” που συνδέονται με τα νέας γενιάς δίκυκλα.

Οι εκπρόσωποι των συλλόγων και οικογενειών αναφέρθηκαν εκτενώς σε πρακτικές και παραδείγματα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την αυστηροποίηση των ποινών, τόνισαν όμως την ανάγκη να εφαρμοστούν μέσω φυσικής παρουσίας της Αστυνομίας και των ψηφιακών καμερών. 


Ο Αναπληρωτής Υπουργός δεσμεύθηκε για την υιοθέτηση αρκετών προτάσεων και για τη συνέχιση του διαλόγου με τους συλλόγους και τις οικογένειες. Συγκεκριμένα δήλωσε:  «Η Πολιτεία οφείλει να τιμήσει αυτούς τους ανθρώπους για τον αγώνα που δίνουν, όχι μόνο για τα δικά τους παιδιά που έχασαν, αλλά για να προστατέψουν τις ζωές όλων των άλλων. 

Είμαστε αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή».


Η συνάντηση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των επαφών και της διαβούλευσης του Υπουργείου με θεσμικούς και κοινωνικούς φορείς ενόψει των κρίσιμων μεταρρυθμίσεων στην οδική ασφάλεια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηλεκτρονικά διόδια χωρίς μπάρες, πρόταση για ελεύθερη ροή πανελλαδικά

Λύση για δορυφορικό freeflow για ενιαία χιλιομετρική χρέωση χωρίς μπάρες σε όλους τους παραχωρημένους αυτοκινητοδρόμους, με τον ΒΟΑΚ να ανοίγει τον δρόμο. Άδοξο τέλος του προηγούμενου διαγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δωρεά Ελλήνων Εφοπλιστών στο Υπουργείο για γεωεντοπισμό τρένων

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χρηματοδοτεί με 2,48 εκατ. ευρώ την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος γεωεντοπισμού σε όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες ενισχύοντας την ασφάλεια και τη διαφάνεια.
Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ τραπέζι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Ερωτήματα για αλλαγές στους διαγωνισμούς ΚΤΕΛ και πιθανές σκοπιμότητες

Δώδεκα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλουν αιφνίδιες αλλαγές στο πλαίσιο διαγωνισμών των ΚΤΕΛ, θέτοντας ζητήματα διαφάνειας και κινδύνους για τον κοινωνικό χαρακτήρα των μεταφορών.
Ολομέλεια Βουλής άδεια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή οι συμβάσεις της Εγνατίας Οδού, της Αττικής Οδού και του Νέου Αερολιμένα Ηρακλείου

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών για την κύρωση και τροποποίηση συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, Αττικής Οδού και του Νέου Αεροδρομίου Ηρακλείου.
ΣΥΡΙΖΑ βάθρο ομιλίας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Σοβαρά κενά ασφάλειας στη λειτουργία του Αεροδρομίου Ακτίου

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις σε στελέχωση, υποδομές και πιστοποίηση στο Αεροδρόμιο Ακτίου, κάνοντας λόγο για επικίνδυνο καθεστώς λειτουργίας που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια πτήσεων.