ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φωτο: Shutterstock

Αύξηση κατά 8,% των δαπανών για ένδυση και υπόδηση το 2022

Συνολικά οι Έλληνες καταναλωτές δαπάνησαν 3,85 δισ ευρώ το 2022 για αγορές ενδυμάτων και υποδημάτων, ενώ η μέση ετήσια κατανάλωση ανά άτομο ανήλθε σε 368 ευρώ την περσινή χρονιά, από 340 το 2021.

Αύξηση κατά 12% κατέγραψε το 2022 η συνολική μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών, σύμφωνα με την έρευνα των οικογενειακών προϋπολογισμών, της ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Σε ό,τι αφορά ωστόσο την κατανάλωση ενδυμάτων και υποδημάτων, το ποσοστό της θετικής μεταβολής περιορίζεται σε 8,1% το 2022 συγκριτικά με το 2021. Αυτό περιορίζει και την “συνεισφορά” των αντίστοιχων δαπανών στο σύνολο των μηνιαίων δαπανών σε 4,8%, την περσινή χρονιά, από 5% το προηγούμενο έτος, δεδομένου ότι η συνολική αύξηση για τις συγκεκριμένες κατηγορίες αγαθών υπολείπεται της αύξησης του συνόλου.

Ως προς την μέση ετήσια δαπάνη για ένδυση και υπόδηση, αυτή διαμορφώθηκε σε 368 ευρώ ανά άτομο το 2022, από 340 ευρώ το 2021, ενώ στο σύνολο τους οι Έλληνες καταναλωτές δαπάνησαν και κατανάλωσαν ενδύματα και υποδήματα συνολικής αξίας 3,85 δισ ευρώ, έναντι 3,55 δισ ευρώ το 2021. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε θετική τροχιά παραμένουν οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων και κατά το τρέχον έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Έτοιμου Ενδύματος. Συγκεκριμένα, ο τζίρος στην εγχώρια αγορά κατέγραψε αύξηση κατά 16,6% το πρώτο εξάμηνο φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, αγγίζοντας σε αξία τα 1,53 δισ ευρώ, από 1,3 δισ ευρώ πέρσι.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Intrafashion (Pink Woman) Body Talk
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κίνηση - ματ από την Intrafashion: Τι σημαίνει η εξαγορά της Bodytalk

Η Intrafashion αποκτά το ισχυρό brand Bodytalk και βάζει πλώρη για διεθνή επέκταση στην Ιταλία, την Αίγυπτο και τις αγορές των Βαλκανίων. «Ανάσα» για την Bodytalk η συμφωνία μετά από δύο χρόνια επιδείνωσης αποτελεσμάτων.
hm-ermou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

H&M: Ανακοινώνει την επαναλειτουργία καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά

Τα νέα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά ενσωματώνουν το next-gen concept της εταιρείας: Μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα.