ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
ΕΤΒΑ Βιομηχανικά Πάρκα
Φωτο: ΕΤΒΑ

Επέκταση της συγκοινωνίας στο Επιχειρηματικό Πάρκο της Θεσσαλονίκης

Εντός του Πάρκου λειτουργούν περίπου 700 επιχειρήσεις, οι οποίες, με την επέκταση της Δημόσιας Συγκοινωνίας, θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακίνησης των εργαζόμενων τους.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ενεργοποιείται μια σημαντική πρωτοβουλία προς όφελος των εγκατεστημένων επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Πάρκου Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, ο ΟΣΕΘ πρόκειται να επεκτείνει το συγκοινωνιακό του δίκτυο, εντάσσοντας σε αυτό και το Επιχειρηματικό Πάρκο της Θεσσαλονίκης.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, στην παρούσα φάση, εντός του Πάρκου λειτουργούν περίπου 700 επιχειρήσεις, οι οποίες, με την επέκταση της Δημόσιας Συγκοινωνίας, θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακίνησης των εργαζόμενων τους.

Για τον υπολογισμό των συνολικών αναγκών και τη βέλτιστη ένταξη της περιοχής του Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΠ) Θεσσαλονίκης στο σύστημα εξυπηρέτησης και του συγκοινωνιακού έργου του ΟΣΕΘ, έχει διαμορφωθεί και ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, το οποίο η ΕΤΒΑ θα διακινήσει στις επιχειρήσεις του Πάρκου τις επόμενες μέρες.

Στόχος της ΕΤΒΑ είναι να διευκολύνει τις επιχειρήσεις στο έργο τους και παράλληλα να καταστήσει τη λειτουργία του Πάρκου περιβαλλοντικά βιώσιμη μειώνοντας συνολικά τις αποδόσεις του σε εκπομπές ρύπων από μετακινήσεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διοίκηση πάνελ καινοτομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΔΙΠΑΕ: Η ΤΝ δεν αντικαθιστά την εκπαίδευση – Τι πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την εκπαίδευση, αλλά αναδεικνύει νέες προκλήσεις, απαιτώντας πολιτικές που ενισχύουν δεξιότητες όπως ο γραμματισμός και η ανθεκτικότητα, όπως τόνισαν ομιλητές στο διεθνές συνέδριο του ΔΙΠΑΕ.
Λιμάνι Θεσσαλονίκης πλοίο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το στρατηγικό πλεονέκτημα της Ελλάδας στη εφοδιαστική αλυσίδα

Η Ελλάδα κατέχει στρατηγική θέση στα ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, με δυνατότητες διασύνδεσης που υπερτερούν μεγάλων λιμανιών. Για πλήρη αξιοποίηση, απαιτείται ανάπτυξη όλων των λιμανιών και ενίσχυση του δικτύου logistics της χώρας.