ΓΔ: 2083.49 -0.14% Τζίρος: 261.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Κώστας Καραμανλής πορτρέτο
Φωτο: Eurokinissi

Κ. Καραμανλής: Η Ελλάδα κόμβος εφοδιαστικής αλυσίδας της ΝΑ Ευρώπης

«Η ΕΕ καλείται να διαμορφώσει μια νέα πολιτική για την ανάπτυξη των δικτύων της, στη σκιά της συνεχιζόμενης Ρωσικής επίθεσης κατά της Ουκρανίας», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Στη σημασία της συμμετοχής της Ελλάδας στο νέο Ευρωπαϊκό Διάδρομο Μεταφορών Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου, αναφέρθηκε σήμερα Τρίτη 14 Φεβρουαρίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την ομιλία του σε διεθνές συνέδριο στην Πολωνία με θέμα «Αναδιαμόρφωση των αλυσίδων εφοδιαστικής υπό τη νέα πολιτική μεταφορών για την ανάπτυξη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (Redefinition of logistics chains in the new TEN-T transport policy).

Ο κ. Καραμανλής, τόνισε τις δυνατότητες και τη σημασία της Ελλάδας ως κόμβου για την εφοδιαστική αλυσίδα της ΝΑ Ευρώπης, επισημαίνοντας την ανάγκη αναδιαμόρφωσης των παραδοσιακών διαδρομών εμπορίου από την ΕΕ.

«Η ΕΕ καλείται να διαμορφώσει μια νέα πολιτική για την ανάπτυξη των δικτύων της, στη σκιά της συνεχιζόμενης Ρωσικής επίθεσης κατά της Ουκρανίας», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σημειώνοντας πως «η Πολωνία και η Ελλάδα συμμετέχουν από κοινού στο νέο Ευρωπαϊκό Διάδρομο Μεταφορών Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου, ο οποίος, με την επέκτασή του προς την Ουκρανία, αποτελεί πρόκληση και μια ευκαιρία για το μέλλον».

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε, συνδέει τις θαλάσσιες διεπαφές του Βορρά, της Βαλτικής, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου και σημείωσε ότι: «Αυτός ο διάδρομος, με την πλήρη ανάπτυξή του, έχει τη δυνατότητα να συνδέσει, μέσω σιδηροδρόμου, σημαντικά λιμάνια όπως ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη και η Αλεξανδρούπολη με το λιμάνι του Γκντάνσκ, στη Βαλτική Θάλασσα και το λιμάνι της Οδησσού στη Μαύρη Θάλασσα».

«Με αυτόν τον τρόπο, αναδιαμορφώνεται η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, καθιστώντας την Ελλάδα, στην πράξη, σταυροδρόμι Ευρώπης – Ασίας – Αφρικής», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

γραμμή μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΤΑΣΥ: Παρεμβάσεις αναβάθμισης στην πρόσοψη του σταθμού Μετρό Μοναστηράκι

Ξεκινούν τους επόμενους μήνες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης στην πρόσοψη του διατηρητέου σταθμού Μετρό Μοναστηράκι, με παρεμβάσεις σε θύρες, χρωματισμούς και αρχιτεκτονικά στοιχεία.
Διόδια Εγνατίας Οδού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα εποχή στην Εγνατία Οδό με επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ και αλλαγές

Η Εγνατία Οδός παραχωρήθηκε για 35 χρόνια στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis projects. Με επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ προβλέπονται εκτεταμένες εργασίες αναβάθμισης και βαριάς συντήρησης, ιδιαίτερα στις σήραγγες, για εναρμόνιση με ευρωπαϊκά πρότυπα.
τρένο υψηλής ταχύτητας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Κατά 5,9% αυξήθηκαν οι επενδύσεις στα σιδηροδρομικά δίκτυα

Σταθερή πρόοδο σημείωσε η κατασκευή σιδηροδρομικών υποδομών στην Κίνα το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025, με τις επενδύσεις να φτάνουν τα 753,8 δισ. γιουάν, αυξημένες κατά 5,9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την China Railway.
Χρίστος Δήμας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δήμας: Σε πλήρη εξέλιξη το μεγαλύτερο πρόγραμμα υποδομών της χώρας

Ο Χρίστος Δήμας παρουσίασε τον στρατηγικό σχεδιασμό υποδομών, από μεγάλους αυτοκινητοδρόμους και επεκτάσεις μετρό έως το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου, καλώντας διεθνείς επενδυτές να συμμετάσχουν στο αναπτυξιακό όραμα της χώρας.
Λογότυπο ΠΑΣΟΚ νύχτα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για χειρισμούς Κυρανάκη σχετικά με την κατάργηση τρόλεϊ

Στελέχη του ΠΑΣΟΚ θέτουν σοβαρά ερωτήματα για την κατάργηση του δικτύου τρόλεϊ, ζητώντας τεχνική τεκμηρίωση, ανάλυση κόστους και περιβαλλοντικό όφελος, υποστηρίζοντας ότι η επιλογή είναι πολιτική.