ΓΔ: 2086.5 -0.99% Τζίρος: 448.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Επιβάτες στο λιμάνι Πειραιά
Επιβάτες αποβιβάζονται από πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά, καλοκαίρι 2023.

Αύξηση 34,3% της επιβατικής κίνησης στα λιμάνια το 3ο τρίμηνο του 2021

Η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων παρουσίασε αύξηση μόνο 0,2% το γ' τρίμηνο 2021 σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2020.

Αύξηση 34,3% σημείωσε η συνολική διακίνηση επιβατών στους ελληνικούς λιμένες το γ' τρίμηνο πέρυσι σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2020, ενώ κατά τη σύγκριση του γ' τριμήνου 2020 προς το γ' τρίμηνο 2019 παρατηρήθηκε μείωση 39,1%.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων παρουσίασε αύξηση 0,2% το γ' τρίμηνο 2021 σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2020, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του γ' τριμήνου 2020 προς το γ' τρίμηνο 2019 παρατηρήθηκε μείωση 8,7%.

Ενώ, η συνολική διακίνηση κινητών μονάδων (τροχοφόρων) παρουσίασε αύξηση 78,8% το γ' τρίμηνο 2021 σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2020, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του γ' τριμήνου 2020 προς το γ' τρίμηνο 2019 σημειώθηκε μείωση 45,3%.

ELSTAT Epivates
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ομιλία
ΔΙΕΘΝΗ

Ερντογάν σε Πούτιν: Πρόταση για εκεχειρία σε ενέργεια και λιμάνια

Ο Ερντογάν συνάντησε τον Πούτιν στο Ασκαμπάτ, δηλώνοντας στήριξη σε πρωτοβουλίες ειρήνης για την Ουκρανία και προτείνοντας περιορισμένη εκεχειρία σε ενεργειακές εγκαταστάσεις και λιμάνια. Προσέφερε επίσης την Τουρκία ως χώρα διαμεσολάβησης.
Λιμάνι Θεσσαλονίκης πλοίο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το στρατηγικό πλεονέκτημα της Ελλάδας στη εφοδιαστική αλυσίδα

Η Ελλάδα κατέχει στρατηγική θέση στα ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, με δυνατότητες διασύνδεσης που υπερτερούν μεγάλων λιμανιών. Για πλήρη αξιοποίηση, απαιτείται ανάπτυξη όλων των λιμανιών και ενίσχυση του δικτύου logistics της χώρας.
Λιμάνι Ελευσίνας πλοία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνικά λιμάνια: Κομβικό εμπορικό και γεωπολιτικό πέρασμα της Ευρώπης

Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε βασικό κόμβο για διεθνείς ομίλους, λόγω της στρατηγικής της θέσης στον άξονα Σουέζ-Ευρώπη. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη ενισχύουν τον ρόλο τους, ενώ η Ελευσίνα δρομολογεί νέες λιμενικές και ενεργειακές επενδύσεις.