ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Στην τελική ευθεία ο ΒΟΑΚ τις επόμενες εβδομάδες οι δεσμευτικές προσφορές

Τον Ιανουάριο θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη ενώ τον Φεβρουάριο υποβάλλονται οι προσφορές για το ανατολικό τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Στις 22 Φεβρουαρίου υποβάλλονται οι προσφορές για το ανατολικό τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, ενώ ένα μήνα νωρίτερα θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη που προωθείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και με πληρωμές διαθεσιμότητας.

Έτσι μέχρι το τέλος του εξαμήνου, αν δεν υπάρξουν προσφυγές, θα υπάρχουν ανάδοχοι στα δύο από τα τρία τμήματα του οδικού άξονα. Σε εκκρεμότητα παραμένει το κύριο τμήμα από τον Κίσσαμο Χανίων μέχρι το Ηράκλειο που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης και με διόδια.

Για το συγκεκριμένο τμήμα έχουν περάσει στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η κοινοπραξία Vinci Highways - Vinci Concessions, η κοινοπραξία Acciona Concessiones -Μυτιληναίος και η ΑΒΑΞ. Στο διαγωνισμό για το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού  έχουν περάσει οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη», η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η ισραηλινή Shikun Binui Ltd. και η κοινοπραξία Acciona Concessiones - Μυτιληναίος - Intertoll.

Όπως προέκυψε την προηγούμενη εβδομάδα, από την υποβολή δεσμευτικών προσφορών σε δύο άλλα οδικά ΣΔΙΤ, το τμήμα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη και την περιφερειακή Θεσσαλονίκης, οι δεσμευτικές προσφορές μπορεί να υποβληθούν και από κοινοπραξίες των υποψηφίων.

Ο διαγωνισμός για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, που προωθείται ως δημόσιο έργο με προϋπολογισμό 136 εκατ. ευρώ, αφορά την διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, συνολικού μήκους 14,50 χιλιομέτρων και την εκτέλεση των αναγκαίων εργασιών για την μετατροπή του σε αυτοκινητόδρομο. Αναλυτικά, το έργο αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος σε τετράιχνη αρτηρία με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου καταστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,50 μέτρων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

pyrkal
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Μάχη» μεγάλων κατασκευαστικών για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό

«Πράσινο φως» για την επόμενη φάση του διαγωνισμού για το ΣΔΙΤ των 421 εκατ. ευρώ. Στόχος η ανάδειξη του αναδόχου εντός του 2025. Ποιες εταιρείες ενδιαφέρονται. Ποια υπουργεία θα μεταφερθούν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλα έργα με πρόταση από εταιρείες αλλά χωρίς δημόσια χρηματοδότηση

Νομοθετικές αλλαγές για να προχωρήσουν οι πρότυπες προτάσεις για έργα άνω των 200 εκατ. ευρώ. Θα αφορούν μόνο ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις, δηλαδή δεν θα υπάρχει χρηματοδότηση από το κράτος. Μέτρα για διαφάνεια.
Φοιτητές
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φοιτητικές εστίες στην Κρήτη: Προχωρά το έργο των 255 εκατ. ευρώ

Μετά από περιπέτεια πέντε ετών, το μεγαλύτερο έργο ΣΔΙΤ για φοιτητικές εστίες στη χώρα, αξίας 255,36 εκατομμυρίων ευρώ, διανύει τα τελευταία μέτρα πριν την υπογραφή της σύμβασης. Ανάδοχος η Aktor Group of Companies.
Φράγμα, Λίμνη Πλαστήρα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι ισχυροί των κατασκευών μοιράζονται πέντε μεγάλα ΣΔΙΤ 717 εκατ. ευρώ

Δεσμευτικές προσφορές κατατέθηκαν για πέντε έργα ΣΔΙΤ που θα καλύψουν της ανάγκες άρδευσης για πάνω από 287.000 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων σε Θεσσαλία, Κρήτη, Ξάνθη και Πελοπόννησο.