ΓΔ: 2046.68 0.55% Τζίρος: 137.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:08:39
ασφάλιση επαγγελματία επιχειρηματία
Εικονική αναπαράσταση επαγγελματία που προωθεί υπηρεσίες ασφάλισης και προστασίας πελατών.

Προειδοποίηση για αθέμιτες πρακτικές πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων

Η ΕΑΔΕ προτρέπει τους πολίτες να ενημερώνονται πλήρως για τα ασφαλιστικά προϊόντα και να μην επηρεάζονται από προσφορές ή δώρα κατά την επιλογή συμβολαίου, ενώ πρόσφατα εντοπίστηκαν τέτοιες πρακτικές σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) ανακοίνωσε ότι παρακολουθεί στενά τους τρόπους διάθεσης ασφαλιστικών προϊόντων στην αγορά, επισημαίνοντας την ανάγκη προστασίας των καταναλωτών από πρακτικές που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την επιλογή ασφαλιστικών καλύψεων.

Η ΕΑΔΕ προτρέπει τους καταναλωτές να ενημερώνονται διεξοδικά για τα ασφαλιστικά προϊόντα που εξετάζουν, να ζητούν πλήρη και σαφή πληροφόρηση σχετικά με τις καλύψεις και το κόστος τους, και να αποφεύγουν να επηρεάζονται από προωθητικές ενέργειες που συνδέουν την επιλογή ασφαλιστηρίου με δώρα ή επιπλέον παροχές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πρόσφατα εντοπίστηκε προωθητική καμπάνια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, η οποία προβλήθηκε σε μεγάλα μέσα πανελλαδικής εμβέλειας. Η καμπάνια παρείχε στους νέους πελάτες "προνόμια" όπως δώρα ή προνομιακές υπηρεσίες, υπό την προϋπόθεση αγοράς ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Η ΕΑΔΕ γνωστοποίησε ότι απέστειλε εξώδικη επιστολή προς την εμπλεκόμενη εταιρεία και κατάθεσε καταγγελία στη Διεύθυνση Εποπτείας Επαγγελματικής και Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος, ζητώντας την άμεση ανάκληση της συγκεκριμένης πρακτικής και την αποτροπή επανάληψής της.

Επιπλέον, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι σύμφωνα με το άρθρο 27 του Ν.4583/2018 (Κανόνες Επαγγελματικής Δεοντολογίας και Απαιτήσεις Παροχής Πληροφοριών), απαγορεύεται στους διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων να χρησιμοποιούν αθέμιτες, παράνομες ή παραπλανητικές πρακτικές. Αυτές περιλαμβάνουν:

• Την προσφορά δώρων ή ωφελημάτων για την προσέλκυση πελατών

• Την παραπλανητική παρουσίαση καλύψεων ή τιμολογίων

• Τη διάκριση μεταξύ πελατών με ίδιες προϋποθέσεις ασφάλισης

Τέτοιες πρακτικές ενδέχεται να αποπροσανατολίσουν τους καταναλωτές, οδηγώντας τους σε επιλογές που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες και στο συμφέρον τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ