Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προχωρά σε οργανωτικές αλλαγές στο πλαίσιο της συνεχούς αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών της, με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων. Ειδικότερα, από τις 14 Ιουλίου 2025, παύουν να λειτουργούν συγκεκριμένες υπηρεσίες φορολογικής εξυπηρέτησης στην Αττική, με τις αρμοδιότητές τους να μεταφέρονται σε ενοποιημένες μονάδες.
Συγκεκριμένα, καταργούνται η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού - Εναλλακτικής Φορολόγησης, καθώς και η 1η και 2η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Ανωνύμων Εταιρειών (ΑΕ).
Οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που εξυπηρετούνταν από τις εν λόγω υπηρεσίες θα απευθύνονται πλέον στις αντίστοιχες νέες διευθύνσεις, ανάλογα με το είδος της υπόθεσης.
Οι αρμοδιότητες της 1ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ μεταφέρονται στη νέα 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, με έδρα στην οδό Αρτεμισίου 18-20, στην Αθήνα.
Αντίστοιχα, οι αρμοδιότητες της 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ μεταφέρονται στη 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, στην οδό Κέκροπος & Αλιπέδου 3, στον Πειραιά.
Για τις υποθέσεις της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού - Εναλλακτικής Φορολόγησης προβλέπεται διαχωρισμός αρμοδιοτήτων: τα θέματα άρσης ακινησίας και διαγραφής οχημάτων θα χειρίζεται η 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, ενώ για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα αρμόδιο θα είναι το Αυτοτελές Γραφείο Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού του ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, στην οδό Σμύρνης 23 και Κυδωνιών, στον Ταύρο.
Επιπλέον, από την Παρασκευή 11 Ιουλίου και ώρα 14:30, η εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου» της ΑΑΔΕ παύει να είναι διαθέσιμη για τις υπηρεσίες που ενοποιούνται.
Η εξυπηρέτηση των φορολογουμένων θα συνεχίζεται μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (στην ενότητα «Τα Αιτήματά μου» ή «Τα Ραντεβού μου»), της εφαρμογής myAADEapp και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο τηλέφωνο 213 162 1000 (εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30–17:00).
Η ΑΑΔΕ υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες της, επιδιώκοντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, με διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.