CrediaBank θα είναι το όνομα του πέμπτου τραπεζικού πυλώνα, αποτέλεσμα της συγχώνευσης της Attica Bank με την Παγκρήτια Τράπεζα.
Η παρουσίαση του νέου brand που σηματοδοτεί μια νέα αρχή για το ενιαίο σχήμα, έγινε από τη διευθύνουσα σύμβουλος της τράπεζας Ελένη Βρεττού, κατά την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων.

«Η νέα μας ταυτότητα εκφράζει τη σχέση εμπιστοσύνης, τη ροή της εξέλιξης και τη δυναμική της κοινής προόδου. Είμαστε δίπλα στον άνθρωπο και οικοδομούμε τη νέα εποχή της τραπεζικής με νέο πρόσωπο, επιστρέφοντας στις βασικές αρχές της σχέσης τράπεζας με πελάτη, μιας σχέσης που χτίζεται στην αμφίδρομη εμπιστοσύνη.
Το νέο λογότυπο αποτυπώνει την ένωση των αναγκών των πελατών μας με τις χιλιάδες προοπτικές που τους προσφέρουμε και συμβολίζει έναν δεσμό εμπιστοσύνης», σημείωσε η κ. Βρεττού.
Οι στόχοι της διοίκησης για το 2025
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που ανακοίνωσε η κ. Βρεττού, η τράπεζα αναμένεται να έχει ολοκληρώσει τη λειτουργική της συγχώνευση μέσα στο 2025 και συγκεκριμένα μέσα στο φθινόπωρο. Παράλληλα, στοχεύει στην ολοκλήρωση των βασικών ενεργειών αναδιάρθρωσης και στη μείωση του λειτουργικού κόστους, έχοντας ήδη μειώσει τον εξορθολογισμό του προσωπικού με την εθελούσια έξοδο και έχοντας ολοκληρώσει το κλείσιμο σχετικών καταστημάτων νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό.
Παράλληλα, στρατηγικός στόχος παραμένει η αναβαθμιση και σταδιακή ανακαίνιση των φυσικών καταστημάτων της CrediaBank, με 65 καταστήματα πανελλαδικά να βρίσκονται στο επίκεντρο της δράσης. Πιο συγκεκριμένα, έως τον Οκτώβριο θα αλλάξουν όλα τα ATM, καθώς και οι προσόψεις των καταστημάτων.
Το πρώτο κατάστημα που θα ανακαινιστεί και θα ανοίξει με το καινούριο concept και το νέο brand είναι αυτό στη Σκουφά, το οποίο «θα σας εκπλήξει», όπως σημείωσε η κ. Βρεττού. Παράλληλα, θα κυκλοφορήσουν νέες πιστωτικές κάρτες που θα αντικατοπτρίζουν το νέο dna της τράπεζας και θα αντικαταστήσουν όλες τις παλιές.
Με τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη να είναι προτεραιότητα, θα αναβαθμιστεί η εμπειρία του πελάτη τόσο στα καταστήματα, αλλά και στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς εντός του τέταρτου τριμήνου του 2025, η CrediaBank θα προχωρήσει σε αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η CEO της τράπεζας, «στόχος δεν είναι να γίνει η Attica η μεγαλύτερη τράπεζα, αλλά η καλύτερα τράπεζα για τον πελάτη».
Την ίδια στιγμή θα προβεί και σε αυτοματοποιήσεις και ψηφιακή αναβάθμιση των λειτουργιών εντός της τράπεζας, προκειμένου να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο απόκρισης σε κάθε αίτημα πελάτη και να μειώσει το λειτουργικό της κόστος.
Τέλος, η κ. Βρεττού ανήγγειλε πως εντός του 2025 θα λανσαριστούν νέα προϊόντα σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών της τράπεζας, αναδεικνύοντας την έμπρακτη στήριξη της οικονομίας και των αναγκών των ιδιωτών και επιχειρήσεων.
Για το 2027, η τράπεζα θέτει ως στόχο να διατηρήσει τον δείκτη κόστους προς εσόδων μικρότερο του 40%, η απόδοση των νέων κεφαλαίων να ξεπεράσει το 20%, τα κέρδη προ προβλέψεων περισσότερα από 280 εκατ. ευρώ και τα NPEs να διαμορφωθούν κάτω από 3%.
Όλα όσα πέτυχε μέχρι τώρα
Υπενθυμίζεται πως τον Μάρτιο του 2025, η Attica Bank ήρθε ένα βήμα πιο ψηλά στην επενδυτική βαθμίδα, καθώς ο οίκος αξιολόγησης Moody's Ratings αναβάθμισε την τράπεζα στη βαθμίδα Ba2 από B1, διατηρώντας θετικές προοπτικές.
Το 2024, η τράπεζα πέτυχε καθαρή πιστωτική επέκταση ύψους 952 εκατ. ευρώ και νέες εκταμιεύσεις 2,29 δισ. ευρώ. Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη της διπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 43,9 εκατ. ευρώ, ενώ πέτυχε και μείωση του δείκτη μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων σε 2,8%, έναντι 54,1%.
Τα κόκκινα δάνεια διαμορφώθηκαν στο 2,8%, οι καταθέσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 93% φθάνοντας στα 6,1 δισ. ευρώ.
Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η τράπεζα υπερδιπλασίασε τα κέρδη της (+132% σε ετήσια βάση), αγγίζοντας τα 20,1 εκατ. ευρώ, έναντι 8,7 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη συγκριτική περίοδο.