Μια ακόμη στοχευμένη δράση για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Σαντορίνης υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) στο τέλος Ιουνίου, εστιάζοντας αυτή τη φορά στην τουριστική αγορά της Σουηδίας.
Στο πλαίσιο press trip που διοργανώθηκε από την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας, δύο καταξιωμένοι Σουηδοί δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν τη Σαντορίνη από τις 26 έως τις 30 Ιουνίου.
Στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη του αυθεντικού χαρακτήρα του νησιού και η προώθησή του σε κοινό υψηλών απαιτήσεων.
Συγκεκριμένα, συμμετείχαν η Eva Suzanne Nilsson, εκδότρια του περιοδικού πολυτελούς τουρισμού FirstClass Magazine, και ο Markus Olsson, δημοφιλής δημοσιογράφος και travel blogger της πλατφόρμας mittgrekland.se, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε φίλους της Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι δύο εκπρόσωποι του σουηδικού Τύπου ξεναγήθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, επισκέφθηκαν τοπικά οινοποιεία και αγροτουριστικές μονάδες, ενώ απόλαυσαν αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες σε εστιατόρια με θέα την καλντέρα και τον παραδοσιακό οικιστικό ιστό του νησιού.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε ώστε να αποτυπώσει το «πραγματικό πρόσωπο» της Σαντορίνης, πέρα από το γνωστό τουριστικό branding, μέσα από τον πολιτισμό, την τοπική παραγωγή και τη γεύση.
Η ενέργεια αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική του ΕΟΤ για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως πολυδιάστατου και ποιοτικού τουριστικού προορισμού στη σκανδιναβική αγορά.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας και πολιτιστικής κληρονομιάς ως ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος.