ΓΔ: 1950.12 -0.94% Τζίρος: 158.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Σταθερές παρέμειναν οι τιμές των προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού»

Συνεχίζεται η εφαρμογή του «καλαθιού» στα σούπερ μάρκετ μετά από 34 εβδομάδες με τις τιμές να αυξάνονται για 44 προϊόντα και μόλις 25 να καταγράφουν πτώση, ενώ 1.137 παρέμειναν σταθερά.

Σταθερές διατηρούνται στην συντριπτική πλειοψηφία τους οι τιμές των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού, με το μέτρο να συνεχίζει να εφαρμόζεται για 34η εβδομάδα, ενώ έχει παραταθεί η ισχύς του μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, από τα 1.206 προϊόντα του καλαθιού του νοικοκυριού, 44 προϊόντα (3,65%) παρουσίασαν αύξηση, ενώ 25 (2,07%) παρουσίασαν μείωση και 1.137 (94,28%) παρέμειναν σταθερά.

Υπενθυμίζεται ότι η χρονική ισχύς του καλαθιού του νοικοκυριού, έχει παραταθεί μέχρι 30 Ιουνίου 2023, βάσει του Νόμου 5039/2023.

Το κόστος του καλαθιού ανά σούπερ μάρκετ

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη θέση και στο έτοιμο φαγητό θέλει να πάρει η Σκλαβενίτης

Η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης μπαίνει δυναμικά στον κλάδο των έτοιμων γευμάτων με την εξαγορά της «Σπιτική Κουζίνα» και με μια μεγάλη παραγωγική επένδυση που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.
businessdaily-Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΕΠ: Οι 9 τάσεις που θα χαρακτηρίσουν την ευρωπαϊκή αγορά λιανικού εμπορίου

Η λιανική αγορά στο τομέα των τροφίμων στην ΕΕ-27 καταγράφει συνεχή αύξηση στις πωλήσεις, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και την ψυχολογική αβεβαιότητα που προκάλεσαν τα αμερικανικά τελωνειακά μέτρα ύψους 20%.