ΓΔ: 1994.63 0.89% Τζίρος: 241.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
Φωτο: Shutterstock

Αυτά είναι τα προϊόντα που μπήκαν στη λίστα του υπ. Ανάπτυξης

Στις 31 κατηγορίες περιλαμβάνονται βασικά προϊόντα όπως είναι το ρύζι, τα μακαρόνια, το κρέας και το γάλα. Διαβεβαιώσεις πως η διαδικασία της λίστας δεν παραβιάζει τη νομοθεσία για τον ανταγωνισμό ζήτησαν οι λιανέμποροι.

Ενημερώνονται σταδιακά τα σούπερ μάρκετ για τη λίστα που προτείνει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τις 31 κατηγορίες προϊόντων από τις οποίες θα προέλθουν τα 50 προϊόντα που θα περιλαμβάνει το «Καλάθι της νοικοκυράς».

Στις 31 κατηγορίες περιλαμβάνονται βασικά προϊόντα όπως είναι παραδείγματος χάριν το ρύζι, τα μακαρόνια, το κρέας, το γάλα, ενώ από την πλευρά τους οι λιανέμποροι ζήτησαν από το υπουργείο να τους δώσει διαβεβαίωση από την πλευρά της Επιτροπής Ανταγωνισμού πως η διαδικασία της λίστας δεν παραβιάζει τη νομοθεσία για τον ανταγωνισμό.

Υπενθυμίζουμε πως σε πρόσφατη συνάντηση που είχε η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ, των πολυκαταστημάτων και των αλυσίδων καταστημάτων είχε συμφωνηθεί ότι το καλάθι του νοικοκυριού των σούπερ μάρκετ θα περιλαμβάνει μηδενικές ή πολύ μικρές αυξήσεις στις τιμές 50 προϊόντων.

Σύμφωνα με πληροφορίες στη λίστα περιλαμβάνονται τα εξής βασικά προϊόντα:  

1 PYZI

  • Ρύζι τύπου «Καρολίνα» μακρύκοκκο

2 ΨΩΜΙ

  • Ψωμί για τοστ
  • Ψωμί φραντζόλα
  • Φρυγανιές

3 ΖΥΜΑΡΙΚΑ

  • Μακαρόνια Νο 6

4 XOIPINO

  • Συσκευασμένα

5 ΠΟΥΛΕΡΙΚΑ

  • Συσκευασμένα

6 ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ

  • Γαλοπούλα ή/και πάριζα

7 ΨAPIA KATEΨΥΓΜΕΝΑ

  • Ένα τουλάχιστον προϊόν

8 ΓΑΛΑ ΝΩΠΟ ΠΛΗΡΕΣ

  • Γάλα φρέσκο πλήρες

9 ΓΑΛΑ ΝΩΠΟ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΛΙΠΑΡΑ

  • Γάλα φρέσκο χαμηλά λιπαρά <2%

10 ΓΑΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΟ

  • Γάλα εβαπορέ

11 ΓIAOYPTΙ

  • Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις
  • Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις (Χαμηλά λιπαρά <2%)

12 TYPIA 

  • Φέτα
  •  Γκούντα              
  •  Τυρί με Χαμηλά Λιπαρά

13 ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • Χυμός τομάτας διατηρημένος

14 AYΓA 

  • Κλωβοστοιχίας και Αχυρώνα

15 ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΗ

  • Μαργαρίνες

16 ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

  • Παρθένο ελαιόλαδο

17 ΑΛΛΑ ΒΡΩΣΙΜΑ ΕΛΑΙΑ

  • Ηλιέλαιο

18 ΛAXANIKA KATEΨΥΓΜΕΝΑ

  • Τουλάχιστον ένα από αρακάς, μπάμιες, φασολάκια κατεψυγμένα

19 ZAXAPH

  • Λευκή ζάχαρη

20 ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

  • Παιδικές τροφές (φόρμουλα μωρών)
  • Παιδικές τροφές (γάλα βρεφικής ηλικίας)

21 ΚΑΦΕΣ

  • Ελληνικός καφές
  • Στιγμιαίος καφές
  • Γαλλικός καφές

23 ΤΣΑΪ-ΧΑΜΟΜΗΛΙ

  • Τσάι ή Χαμομήλι

24 KAKAO ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΣΚΟΝΗ

  • Κακάο σε σκόνη

25 ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΝΕΡΟ (ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ)

  • Εμφιαλωμένο μεταλλικό νερό (500 ml ή 1lt)

26 ΧΥΜΟΙ ΦΡΟΥΤΩΝ

  • Χυμός πορτοκάλι

27 ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

  • Απολυμαντικά χεριών και αντισηπτικά
  • Απορρυπαντικά πλυντηρίου (υγρά και σε σκόνη - όχι ταμπλέτες)
  • Απορρυπαντικά για σφουγγάρισμα και καθαρισμού επιφανειών - χλωρίνες
  • Απορρυπαντικά πιάτων για πλύσιμο στο χέρι
  • Χαρτί κουζίνας

28 ΕΙΔΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

  • Οδοντόκρεμες
  • Χαρτί υγείας
  • Σερβιέτες
  • Ταμπόν
  • Σαμπουάν
  • Σαπούνια σε στερεή κατάσταση
  • Πάνες ακράτειας

29 ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΜΩΡΑ 

  • Πάνες για μωρά
  • Είδη ατομικής υγιεινής για μωρά (μωρομάντηλα)
  • Είδη ατομικής υγιεινής για μωρά (σαμπουάν)

30 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ 

  • Τροφή για σκύλους
  • Τροφή για γάτες

31 ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ

  • Ένα τουλάχιστον είδος αναψυκτικού
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη θέση και στο έτοιμο φαγητό θέλει να πάρει η Σκλαβενίτης

Η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης μπαίνει δυναμικά στον κλάδο των έτοιμων γευμάτων με την εξαγορά της «Σπιτική Κουζίνα» και με μια μεγάλη παραγωγική επένδυση που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.
businessdaily-Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΕΠ: Οι 9 τάσεις που θα χαρακτηρίσουν την ευρωπαϊκή αγορά λιανικού εμπορίου

Η λιανική αγορά στο τομέα των τροφίμων στην ΕΕ-27 καταγράφει συνεχή αύξηση στις πωλήσεις, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και την ψυχολογική αβεβαιότητα που προκάλεσαν τα αμερικανικά τελωνειακά μέτρα ύψους 20%.