ΓΔ: 2093.13 0.46% Τζίρος: 102.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:56:40
Καρότσι σούπερ μάρκετ
Καρότσι σούπερ μάρκετ σε διάδρομο με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Το ωράριο των καταστημάτων και των σούπερ μάρκετ το Μεγάλο Σάββατο

Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή του Πάσχα 2 Μαΐου, τη Δευτέρα 3 Μαΐου και την Τρίτη 4 Μαΐου τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά.

Έως τις 19:00 το απόγευμα θα είναι ανοιχτά τα σούπερ μάρκετ σήμερα, Μεγάλο Σάββατο. Σε ό,τι αφορά στο υπόλοιπο λιανεμπόριο, τα καταστήματα θα κλείσουν στις 18:00 το απόγευμα. Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή του Πάσχα 2 Μαΐου, τη Δευτέρα 3 Μαΐου και την Τρίτη 4 Μαΐου τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά.

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Συγκεκριμένα αναφέρει, για την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού και τις επιχειρήσεις ότι το ωράριο λειτουργίας που αναφέρεται στην υπ' αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.26380/23-4-2021 κοινή υπουργική απόφαση ΦΕΚ (Β1682) εφαρμόζεται μόνο στις υπεραγορές τροφίμων (σούπερ μάρκετ).

Τα λοιπά καταστήματα τροφίμων του σημείου 22 του πίνακα της παρ.1Β του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ, εξαιρούνται από εν λόγω πλαίσιο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

eurozone-rise-on-inflation
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Mε 7% ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ, τα απαραίτητα αγοράζουν οι καταναλωτές

Η αύξηση του τζίρου κατά 7,3% στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου -Νοεμβίου την ώρα που ο πληθωρισμός αυξάνεται με ρυθμό 2,5% και οι καταναλωτές περιορίζουν τις πωλήσεις τους δείχνει την ακρίβεια που επικρατεί στο ράφι
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 13 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024

Το 2024 οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 13,06 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,38% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ». Ο κλάδος παρουσίασε θετική κερδοφορία παρά τις πιέσεις κόστους.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.