ΓΔ: 2100.18 0.80% Τζίρος: 212.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:01:48
Φωτο: Shutterstock

Προβλήματα και σήμερα στην τηλεκπαίδευση

Η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, έκανε λόγο για πρόβλημα μικρότερης έκτασης, σημειώνοντας ότι 39.000 τηλεδιασκέψεις γίνονται χωρίς προβλήματα.

 

Δυσκολία στο να ανταποκριθεί αντιμετωπίζει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς, εκτός από τους εκπαιδευτικούς, σήμερα εισέρχονται και μαθητές, με αποτέλεσμα το Δίκτυο να «πέφτει» συχνά από το πρωί.

Όπως ανέφεραν πήγες από το υπουργείο Παιδείας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι αρμόδιες υπηρεσίες βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν. Παράλληλα, η πλατφόρμα Webex δεν παρουσίασε προβλήματα σήμερα και τα μαθήματα μέχρι στιγμής πραγματοποιούνται ομαλά.

Μάλιστα, μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη έκανε λόγο για πρόβλημα μικρότερης έκτασης, σημειώνοντας ότι 39.000 τηλεδιασκέψεις γίνονται χωρίς προβλήματα.

Σύμφωνα με την ίδια, «παραμένουν τα τεχνικά ζητήματα» και αφορούν «και στα αστικά κέντρα και στην επαρχία». Κατά την κυρία Ζαχαράκη η εταιρεία αναφέρει ότι με τη χθεσινή αναβάθμιση αλλά και όλα αυτά που θα κάνει μέσα στην ημέρα θα καταστήσουν το σύστημα ασφαλές.

Σε ανακοίνωσή της σήμερα η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης επεσήμανε τα ακόλουθα σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας Webex:

- Έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις.

Μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος. Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.

- Εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοφία Ζαχαράκη πορτρέτο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπουργείο Παιδείας: Άμεση ψυχοκοινωνική στήριξη μετά το περιστατικό σε σχολείο

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε οδηγία για άμεση παρέμβαση ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού σε σχολείο της Αθήνας, μετά τον τραυματισμό μαθήτριας έπειτα από διαπληκτισμό με συμμαθήτριά της.
Σοφία Ζαχαράκη κοντινό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Παιδείας: Εκφράζει οδύνη για θάνατο δίχρονου και στηρίζει τα σχολεία

Το υπουργείο Παιδείας εκφράζει βαθιά οδύνη για τον θάνατο δίχρονου παιδιού στη Ζάκυνθο και αποστέλλει ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία για υποστήριξη μαθητών και οικογενειών.
Άδειες σχολικές τάξεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κλειστά σχολεία σε Αττική, Μαγνησία και 20 δήμους λόγω έντονης κακοκαιρίας

Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και των τοπικών αρχών, σχολεία σε Αττική, Μαγνησία και 20 δήμους παραμένουν κλειστά λόγω της ισχυρής κακοκαιρίας· η κατάσταση θα επανεκτιμηθεί τις επόμενες ημέρες.
άδεια σχολική αίθουσα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκπαιδευτικοί καλούν σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες καλούν σε συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας στις 5 Δεκεμβρίου, ζητώντας κάλυψη κενών, ασφαλείς υποδομές και καλύτερες συνθήκες, ενώ καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις στα σχολεία.
Σοφία Ζαχαράκη χαμογελά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για εσωτερική κινητικότητα φοιτητών ΑΕΙ για το 2025-2026

Ξεκίνησε η διαδικασία αιτήσεων για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας φοιτητών ΑΕΙ για το εαρινό εξάμηνο 2025-2026, με ηλεκτρονική υποβολή έως 4 Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Τηλεργασία σε εξωτερικό χώρο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας Υπ. Παιδείας και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Υπουργείο Παιδείας συμφωνούν σε μνημόνιο συνεργασίας για την αντιμετώπιση της έλλειψης εξειδικευμένου δυναμικού και την ενίσχυση της σύνδεσης εκπαίδευσης–παραγωγής.