ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: Shutterstock

Ξεκίνησε η επιμόρφωση για την πιλοτική εφαρμογή αγγλικών στο νηπιαγωγείο

Για το τρέχον σχολικό έτος έχει θεσμοθετηθεί η πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες για 2 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα των δημόσιων νηπιαγωγείων γενικής παιδείας.

Η εναρκτήρια τηλεδιάσκεψη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την πιλοτική εφαρμογή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο πραγματοποιήθηκε σήμερα διαδικτυακά από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Την επιμόρφωση, την οποία παρακολούθησαν 121 εκπαιδευτικοί ΠΕ60 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών νηπιαγωγείων καθώς και 19 εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που έχουν διατεθεί στα παραπάνω πιλοτικά νηπιαγωγεία και 3 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, συμμετείχαν και η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Σοφία Ζαχαράκη, η Μαρία Νίκα, σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, υπεύθυνη της Δράσης, η Ευθυμία Πεντέρη, επίκουρη καθηγήτρια Προσχολικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, η Θωμαΐς Αλεξίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο Ισαάκ Παπαδόπουλος, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Η υφυπουργός τόνισε την ανάγκη ένταξης των δραστηριοτήτων των αγγλικών στον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα του νηπιαγωγείου καθώς και τη σημασία συστηματικής παρακολούθησης της πιλοτικής εφαρμογής για την αποτίμηση της νέας αυτής πρωτοβουλίας του υπουργείου με αποτύπωση καλών πρακτικών και την μελλοντική εφαρμογή της σε ευρύτερη βάση για το σχολικό έτος 2021-2022.

«Βασικός στόχος είναι να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τα Αγγλικά, εστιάζοντας στην ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξή τους και πως αυτό θα επιτευχθεί με τη δημιουργία φιλικής ατμόσφαιρας και ασφαλούς περιβάλλοντος για αυτούς, τη συμμετοχή τους σε ευχάριστες-παιγνιώδεις ομαδικές δραστηριότητες και την οικοδόμηση και την ενδυνάμωση τής αυτοπεποίθησής τους. Με τους τρόπους αυτούς θα δίνεται στα παιδιά η χαρά της επαφής με μια γλώσσα στην οποία ούτως η άλλως είναι εκτεθειμένα». Σημείωσε η κ. Ζαχαράκη.

Για το τρέχον σχολικό έτος (2020-21) έχει θεσμοθετηθεί από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες για δύο διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα των δημόσιων νηπιαγωγείων γενικής παιδείας όλων των τύπων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θεσσαλονίκη: Εφαρμογή διδάσκει περιβαλλοντική αγωγή με τεχνητή νοημοσύνη

Το ΑΠΘ ανέπτυξε καινοτόμο παιχνίδι για κινητά που ευαισθητοποιεί μαθητές στην περιβαλλοντική ρύπανση. Οι χρήστες φωτογραφίζουν πηγές ρύπανσης, συλλέγουν δεδομένα και βοηθούν στην εκπαίδευση μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης με στόχο βιώσιμες πόλεις.
Πάυλος Μαρινάκης πορτραίτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μαρινάκης: Απαντήσεις για Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, αγρότες, ΑμεΑ και ρεύμα

Στο 10ο briefing για τους πολίτες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης απάντησε σε ερωτήσεις για επιδόματα, αγροτικές ενισχύσεις, ακρίβεια, στεγαστική πολιτική και προθεσμίες τελών κυκλοφορίας.
πανοραμική Ρεθύμνου λιμάνι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμος Αγίου Βασιλείου: Παραδόθηκε δημοτική κατοικία σε εκπαιδευτικό

Παραδόθηκε μία από τις νέες δημοτικές κατοικίες στη Μύρθιο Ρεθύμνου σε αναπληρώτρια νηπιαγωγό, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης του Δήμου Αγίου Βασιλείου για τη στέγαση εκπαιδευτικών και υγειονομικών σε ορεινές περιοχές.
Κτίριο Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΠΘ: Βαρόμετρο φοιτητών με αιχμή τη στέγη και τις σπουδαστικές ανάγκες

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης παρουσίασε φοιτητικό βαρόμετρο για τις ανάγκες και τις προσδοκίες των σπουδαστών, με τη φοιτητική στέγη να αναδεικνύεται ως το πιο επείγον ζήτημα.