ΓΔ: 2100.46 0.81% Τζίρος: 264.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Εβδομάδα κινητοποιήσεων για τους εκπαιδευτικούς

Για αύριο Τρίτη 9 Ιουνίου -ημέρα συζήτησης του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής-, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και η ΟΙΕΛΕ έχουν εξαγγείλει 24ωρη απεργία.

Συνεχίζουν από αύριο, Τρίτη, τις κινητοποιήσεις τους οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, αντιδρώντας με αυτόν τον τρόπο στις ρυθμίσεις που φέρνει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, για αύριο Τρίτη 9 Ιουνίου -ημέρα συζήτησης του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής-, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και η ΟΙΕΛΕ έχουν εξαγγείλει 24ωρη απεργία. Επιπλέον, έχουν καλέσει δασκάλους και καθηγητές σε συλλαλητήριο στα Προπύλαια στις 13:00 και πορεία προς τη Βουλή.

Από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, έχει ξεκαθαριστεί πάντως, ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά αύριο.

Επίσης, κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί και την Τετάρτη 10 Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία αναμένεται να ψηφιστεί από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο. Οι ομοσπονδίες έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς σε συλλαλητήριο στις 7 το απόγευμα στα Προπύλαια και στη συνέχεια πορεία προς τη Βουλή.

Δάσκαλοι και καθηγητές ζητούν την απόσυρση του νομοσχεδίου και την κατάργηση της ρύθμισης για τη μετάδοση μαθημάτων από τις σχολικές αίθουσες. Μάλιστα, σε ψήφισμα της ΓΣ των ΕΛΜΕ γίνεται λόγος για «επικίνδυνη έλλειψη σχεδιασμού» από πλευράς υπουργείου, που οδηγεί σε «εκμετάλλευση των προσωπικών δεδομένων των εκπαιδευτικών για προώθηση διαφημίσεων από ιδιωτικές εταιρίες και σε διαρροή των δεδομένων τους στο διαδίκτυο».

Σημειώνεται, ότι σε αντίστοιχη καταγγελία του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Φίλη, για διαρροή δεδομένων, το υπουργείο Παιδείας είχε απαντήσει ότι τα στοιχεία που είχε καταθέσει ο κ Φίλης δεν προέκυψαν από διαρροή, αλλά είχαν καταχωριστεί οικειοθελώς από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, ότι δεν περιλαμβανόταν σε αυτά κανένα προσωπικό δεδομένο μαθητών και ότι στα στοιχεία καταγράφονταν μόνο αριθμητικά, μη προσωπικά, αποτελέσματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δηλαδή αποκλειστικά και μόνο συνολικοί αριθμοί μαθητών που συμμετείχαν σε συνεδρίες, ποσοστό συμμετοχής, διάρκεια σε λεπτά κτλ..

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοφία Ζαχαράκη πορτρέτο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπουργείο Παιδείας: Άμεση ψυχοκοινωνική στήριξη μετά το περιστατικό σε σχολείο

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε οδηγία για άμεση παρέμβαση ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού σε σχολείο της Αθήνας, μετά τον τραυματισμό μαθήτριας έπειτα από διαπληκτισμό με συμμαθήτριά της.
Σοφία Ζαχαράκη κοντινό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Παιδείας: Εκφράζει οδύνη για θάνατο δίχρονου και στηρίζει τα σχολεία

Το υπουργείο Παιδείας εκφράζει βαθιά οδύνη για τον θάνατο δίχρονου παιδιού στη Ζάκυνθο και αποστέλλει ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία για υποστήριξη μαθητών και οικογενειών.
Άδειες σχολικές τάξεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κλειστά σχολεία σε Αττική, Μαγνησία και 20 δήμους λόγω έντονης κακοκαιρίας

Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και των τοπικών αρχών, σχολεία σε Αττική, Μαγνησία και 20 δήμους παραμένουν κλειστά λόγω της ισχυρής κακοκαιρίας· η κατάσταση θα επανεκτιμηθεί τις επόμενες ημέρες.
άδεια σχολική αίθουσα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκπαιδευτικοί καλούν σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες καλούν σε συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας στις 5 Δεκεμβρίου, ζητώντας κάλυψη κενών, ασφαλείς υποδομές και καλύτερες συνθήκες, ενώ καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις στα σχολεία.
Σοφία Ζαχαράκη χαμογελά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για εσωτερική κινητικότητα φοιτητών ΑΕΙ για το 2025-2026

Ξεκίνησε η διαδικασία αιτήσεων για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας φοιτητών ΑΕΙ για το εαρινό εξάμηνο 2025-2026, με ηλεκτρονική υποβολή έως 4 Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Τηλεργασία σε εξωτερικό χώρο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας Υπ. Παιδείας και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Υπουργείο Παιδείας συμφωνούν σε μνημόνιο συνεργασίας για την αντιμετώπιση της έλλειψης εξειδικευμένου δυναμικού και την ενίσχυση της σύνδεσης εκπαίδευσης–παραγωγής.