ΓΔ: 1994.63 0.89% Τζίρος: 241.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Σήμα Μετρό Θεσσαλονίκης
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Στην Πυλαία ο τρίτος νέος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο τρίτος από τους 15 νέους συρμούς έφτασε στο αμαξοστάσιο Πυλαίας. Με 21 τρένα πλέον διαθέσιμα, το Μετρό Θεσσαλονίκης ενισχύει το δίκτυο και τις συχνότητες.

Στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη έφτασε ο τρίτος από τους συνολικά 15 επιπλέον συρμούς που έχει παραγγείλει η «Ελληνικό Μετρό» για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η νεότερη άφιξη ενισχύει σημαντικά τον υφιστάμενο στόλο, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του έργου.

Το αμέσως προσεχές διάστημα, ο νέος συρμός θα υποβληθεί σε ολοκληρωμένους ελέγχους από εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία, ακολουθώντας το πρωτόκολλο που εφαρμόζεται για όλα τα νέα τρένα που εντάσσονται στο δίκτυο.

Προ της έναρξης λειτουργίας της βασικής γραμμής, είχαν ήδη παραληφθεί οι αρχικοί 18 συρμοί. Με την προσθήκη των τριών καινούργιων, ο συνολικός αριθμός των συρμών που σταθμεύουν στο αμαξοστάσιο ανέρχεται πλέον σε 21

Αν και προς το παρόν δεν έχουν τεθεί όλοι σε κυκλοφορία, αυτή η ενίσχυση θα καλύψει αποτελεσματικά τόσο τη βασική γραμμή όσο και την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά.

Η ενίσχυση του στόλου θα επιτρέψει την αύξηση των συχνοτήτων δρομολογίων, άρα και τη σημαντική μείωση του χρόνου αναμονής για τους επιβάτες σε όλους τους σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης. Οι νέοι συρμοί αποτελούν ζωτικό τμήμα του επιχειρησιακού σχεδίου για την ομαλή εξυπηρέτηση της αυξανόμενης επιβατικής κίνησης.

Η διαδικασία παραλαβής των υπολοίπων 12 συρμών αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Φεβρουάριο του 2026, συμβάλλοντας στην πλήρη ενίσχυση του δικτύου. 

Τα τρένα κατασκευάζονται στην Ιταλία, αποστέλλονται ακτοπλοϊκώς μέχρι την Ηγουμενίτσα και από εκεί προωθούνται με ειδικά οχήματα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, όπου ξεκινά η φάση δοκιμών και εκπαίδευσης πριν από την ένταξή τους στη γραμμή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ