ΓΔ: 2017.44 -0.28% Τζίρος: 163.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Μπουκάλι Coca-Cola γυάλινο
Φώτο: Shutterstock

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρέχει 12.000 γεύματα αγάπης σε όλη την Ελλάδα

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου, διανέμει 12.000 γεύματα σε οικογένειες σε ανάγκη, στηρίζοντας έμπρακτα τις πιο ευάλωτες ομάδες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να επενδύει στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, συνεργαζόμενη εκ νέου με τους Γιατρούς του Κόσμου για την υλοποίηση μίας σημαντικής ανθρωπιστικής δράσης. 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει να προσφέρει γεύματα αγάπης σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, συμβάλλοντας στη στήριξη των πιο ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει το έργο της γνωστής ανθρωπιστικής οργάνωσης, εξασφαλίζοντας τη διανομή άνω των 12.000 γευμάτων σε κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτα νοικοκυριά που διαμένουν στην Αττική, την Κεντρική Μακεδονία και τη Στερεά Ελλάδα.

 Η συντονισμένη αυτή προσπάθεια αναδεικνύει τον ρόλο της εταιρείας στην προώθηση έμπρακτης αλληλεγγύης και κοινωνικής υπευθυνότητας σε περιόδους αυξημένων αναγκών.

Η Γεωργία Λιάσκου, Portfolio Integration Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον, επισήμανε τη σημασία της συνέχισης της υποστήριξης προς τους Γιατρούς του Κόσμου, λέγοντας: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συνεχίζουμε να στηρίζουμε το σπουδαίο έργο των Γιατρών του Κόσμου, έχοντας προσφέρει μέχρι σήμερα περισσότερα από 60.000 γεύματα.

 Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στην παροχή ουσιαστικής στήριξης στην κοινωνία, καλλιεργώντας τις αξίες της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της προσφοράς, μεταφέροντας το μήνυμα πως κανείς δεν είναι μόνος». Η δήλωση αυτή αντικατοπτρίζει τη διαχρονική στάση της εταιρείας προς την εμπέδωση της κοινωνικής συνείδησης και της ενίσχυσης των πολιτών που δοκιμάζονται.

Από τη δική της πλευρά, η γενική διευθύντρια των Γιατρών του Κόσμου, Ευγενία Θάνου, υπογράμμισε τη σημασία της πρωτοβουλίας, αναφέροντας: «Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη: να στηριχθούν νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν μία δύσκολη καθημερινότητα. 

Τα 12.000 γεύματα αποτελούν ουσιαστική ανάσα για χιλιάδες ανθρώπους και μας θυμίζουν ότι, όταν δυνάμεις της κοινωνίας ενώνονται, κανείς δεν αφήνεται πίσω. Ότι όταν η εταιρική κοινωνική ευσυνειδησία συνδέεται ουσιαστικά με τις ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών, η έννοια της αλληλεγγύης αποκτά πραγματικό περιεχόμενο και γίνεται στήριγμα ελπίδας για τους πιο ευάλωτους».

Η συνεργασία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με τους Γιατρούς του Κόσμου αποδεικνύει πως η στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας μπορεί να αποκτήσει βάθος και πραγματικό αντίκρισμα στην καθημερινότητα των συνανθρώπων μας, ενισχύοντας το κοινωνικό αποτύπωμα της επιχειρηματικότητας και δημιουργώντας αληθινές γέφυρες ελπίδας και προοπτικής για τους πιο αδύναμους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ