ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Eurobank

Ogilvy PR - Eurobank: Οδηγός Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία

Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank.

Η Ogilvy PR, για λογαριασμό της Eurobank παρουσιάζει τον Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία. Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Eurobank.

Η καινοτομία του Οδηγού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για άτομα με οπτική αναπηρία. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light.

Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank:

  • Καταστήματα
  • ΑΤΜ
  • e-banking και m-banking
  • EuroPhone banking
  • v-banking
  • eurobank.gr

O Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους. Η Eurobank διαχρονικά επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με αναπηρία. Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης μέσω της ανατροφοδότησης που λαμβάνει από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας, την ηθοποιό κα Όλγα Δαλέκου, τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα, κ. Δημήτρη Παπανικολάου, τον αργυρό παραολυμπιονίκη, κ. Αντώνη Τσαπατάκη και τον επιχειρηματία, κ. Θοδωρή Τσάτσο.

Στην ομιλία του για την παρουσίαση των ενεργειών της Eurobank για την προσβασιμότητα,  ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε:

«Θεωρούμε υποχρέωσή μας να εκπαιδευτούμε και να ενημερωθούμε όσο καλύτερα γίνεται για να μπορούμε να εξυπηρετούμε ισότιμα. Αυτός ο οδηγός αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας για τη δημιουργία μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης τραπεζικής εμπειρίας για όλους».

Ο Οδηγός Εξυπηρέτησης για ΑμεΑ είναι διαθέσιμος online εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ στην Τράπεζα Eurobank μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.eurobank.gr/el/prosbasimotita

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τράπεζες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Έτρεξαν» οι τράπεζες και το β’ τρίμηνο αλλά με μειωμένη ταχύτητα

Επιβράδυνση σημειώνουν οι χορηγήσεις δανείων προς επιχειρήσεις. Πιθανό να περάσουν προβλέψεις για τη λύση στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο. Ώθηση στα αποτελέσματα δίνουν οι προμήθειες και τα έσοδα από trading.
Τράπεζες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Κόκκινα» δάνεια: 35% στην Ουκρανία με πόλεμο, 50% στην Ελλάδα με ειρήνη

Πώς η υπονόμευση της κουλτούρας πληρωμών στην κρίση γιγάντωσε τα «κόκκινα» δάνεια, πλήττοντας ανεπανόρθωτα τις τράπεζες. Οι υποχρεωτικές πωλήσεις θυγατρικών στο εξωτερικό και η ιστορική απώλεια των μεγάλων επενδύσεων στα Βαλκάνια.