ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.98 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:33
Φώτο: jp-avax.gr

ΆΒΑΞ: Υπεγράφη η σύμβαση για τον οδικό άξονα Μπράλος - Άμφισσα

Το τμήμα Μπράλος - Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρήζουν αναβάθμισης.

Την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα ανακοίνωσε ο όμιλος ΑΒΑΞ. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η υπογραφή πραγματοποιήθηκε μεταξύ του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή, του υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταικούρα, του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Γιάννη Οικονόμου, του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνη Σπανού και της αναδόχου ΑΒΑΞ, με την παρουσία βουλευτών του νομού Φθιώτιδας και Φωκίδας αλλά και εκπροσώπων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρήζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).

Το μεγάλο αυτό οδικό έργο προστίθεται στα υπόλοιπα σημαντικά έργα που κατασκευάζει ο Όμιλος ΆΒΑΞ (Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, Flyover στην Θεσσαλονίκη, Υποδομές Ελληνικού), πρωτοστατώντας στη δυναμική επανάκαμψη του κατασκευαστικού κλάδου. Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει δυναμικά για την περαιτέρω επέκταση του χαρτοφυλακίου του.

«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για την ανάληψη ενός ακόμα σημαντικού οδικού έργου. Το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του διαγώνιου άξονα Λαμία-ΙτέαΑντίρριο. Είμαστε επίσης χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη μακρόχρονη παρουσία του Ομίλου μας στη φιλόξενη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας (Σήραγγα Καλλιδρόμου, Τιθορεά – Δομοκός). Το έργο αυτό παρουσιάζει αρκετές ιδιαιτερότητες, τις οποίες θα αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Πλέον κινούμαστε δυναμικά για το στήσιμο των εργοταξίων και την εκκίνηση των σχετικών εργασιών ώστε το έργο να παραδοθεί εντός χρονοδιαγράμματος στην υπηρεσία του κοινού», ανέφερε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανεβάζει τον πήχη η ΑΒΑΞ για EBITDA, καθαρά κέρδη και μερίσματα

Στα 150 εκατ. ο στόχος για τα EBITDA το 2029, σημαντική άνοδος καθαρών κερδών το 2024 και αύξηση μερίσματος. Πώς προχωρούν τα έργα που υλοποιεί η εταιρεία, οι καθυστερήσεις σε μετρό και Ελληνικό. Οι νέες πηγές εσόδων.
Εργασίες Μετρό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒΑΞ: 4,5 χλμ. σήραγγας έχουν ήδη ολοκληρωθεί για τη νέα Γραμμή 4

Προχωρούν με ταχύτητα τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό. Η «Νίκη» ολοκλήρωσε 1,4 χλμ. σήραγγας στο Γαλάτσι, ενώ η «Αθηνά» προχωρά από την Κατεχάκη. Στόχος, η υπόγεια ένωση στο Μετρό έως το τέλος του 2026.