ΓΔ: 1967.02 0.57% Τζίρος: 274.26 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φωτο: Thanasis Kamvysis / SOOC

Την παραίτησή του υπέβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές

Ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς δήλωσε ότι ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνεται την ανάγκη να διευκολύνει την εταιρεία και να υποβάλει την παραίτησή του.

Την παραίτησή του υπέβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές, Βασίλειος Χαλκιάς, στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, που συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, στο Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικές Διαδρομές, που συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα, Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, ο Βασίλειος Χαλκιάς, διευθύνων σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλε την παραίτησή του.

Στην επιστολή του, όπως γνωστοποιείται, ο κ. Χαλκιάς δήλωσε: «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις Αττικές Διαδρομές σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού».

Επίσης, γίνεται γνωστό ότι το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία, έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του από τον Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, διευθυντή κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου διευθύνοντος συμβούλου.

Προηγήθηκε παρέμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τη σύσταση ειδικής επιτροπής η οποία θα διερευνήσει τις αιτίες εξαιτίας των οποίων δημιουργήθηκαν τα τεράστια προβλήματα στην Αττική Οδό. 

Σε ανακοίνωση του υπουργείου επισημαίνεται ότι «με εντολή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, συγκροτήθηκε Επιτροπή Διερεύνησης για την ανεπίτρεπτη κατάσταση στην Αττική Οδό».

Νωρίτερα το πρωί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αγωγής κατά της Αττικής Οδού. Όπως σημείωσε: «Η διαχείριση του δρόμου της Αττικής Οδού με ευθύνη της εταιρείας κατέρρευσε από την πρώτη στιγμή. Δεν είναι μέρα σήμερα για να κάνουμε πινγκ πονγκ ευθυνών. Είναι μέρα που πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια απεγκλωβισμού των ανθρώπων. Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει καμία δυσκολία να αναλαμβάνει τις ευθύνες της και θα το κάνει, αλλά και οι ευθύνες άλλων που είχαν εγγυηθεί ότι οι δρόμοι θα μένουν ανοιχτοί, πράγμα που δεν έγινε, κι αυτές θα αποδοθούν»", δήλωσε χαρακτηριστικά. 

Ερωτηθείς αν το κράτος θα καταθέσει αγωγή, απάντησε ότι «ό,τι πρέπει να γίνει, για τις κυρώσεις που πρέπει αποδοθούν, για τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε και του οφείλουμε και ηθικώς να αποδοθούν αυτές οι ευθύνες, αλλά και να αποζημιωθεί, να είστε σίγουροι ότι θα γίνει με όλους τους τρόπους και τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πάνω από 100 ώρες τον χρόνο χάνουν οι Αθηναίοι κολλημένοι στην κίνηση

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Ελληνικό, η Δυτική Περιφερειακή, η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, και ο άξονας Ελευσίνα – Οινόφυτα μπαίνουν στην κορυφή της ατζέντας για το κυκλοφοριακό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττική Οδός: Τι αλλάζει με τα διόδια, πώς ανοίγει ο δρόμος για το ΧΑ

Πιθανή η αύξηση διοδίων σε ώρες αιχμής μετά από πέντε χρόνια. Γκρίζες ζώνες οι υφιστάμενοι εργαζόμενοι και οι χρεώσεις για τους συνδρομητές. Πρόβλεψη για ενδεχόμενη εισαγωγή του παραχωρησιούχου στο χρηματιστήριο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακριβότερα διόδια και «πράσινος» δακτύλιος, τα αντίδοτα στο μποτιλιάρισμα

Μόνο 18 χλμ./ώρα η μέση ταχύτητα των αυτοκινήτων το πρωί. Οι συγκοινωνιολόγοι ζητούν αύξηση διοδίων, «πράσινο» δακτύλιο, επεκτάσεις μετρό και προαστιακού και οδική σύνδεση Ελευσίνας - Οινοφύτων.
Attiki Odos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γρίφος οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, καθυστερούν οι αποφάσεις

Στην κυβέρνηση περιμένουν τη μελέτη που έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Lamda Development για τη βιωσιμότητα της επέκτασης της περιφερειακής Υμηττού μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω υπόγειας αστικής σήραγγας.