ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

ΕΡΓΟΣΕ: Τρεις προσφορές για τα έργα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 42,1 εκατ. ευρώ και αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών.

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του έργου για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών, καθώς υπήρξε αποσφράγιση των προσφορών, τις οποίες κατέθεσαν τρία σχήματα. 

Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:

  • ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε (7,50%)
  • «ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.» (6,00%)
  • ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (5,07%)

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 42,1 εκατ. ευρώ και αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεση του με Μετρό – β’ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. 

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών με αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), ηλεκτροκίνηση, και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) των κτιριακών έργων που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά. Το συγκεκριμένο έργο συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σιδηροδρομικοί εργάτες εργοτάξιο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ράγες σιδηροδρομικά έργα άνω των 65 εκατ. για πρώτη φορά από Υπερταμείο

Σε διαβούλευση διαγωνισμός για την εγκατάσταση του GSM-R στα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου που παραμένουν εκτός ραδιοκάλυψης. Προχωράει η ωρίμανση σιδηροδρομικού πακέτου 1,3 δισ. από το PPF.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι μεγάλες «πληγές» των σιδηροδρόμων: Τι αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών αντιστοιχούν μόλις στο 11,7% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ο ΟΣΕ λειτουργεί με το 45% του απαραίτητου προσωπικού. Παραμένει ζητούμενο η ασφάλεια στα τρένα.
Σιδηροδρομικοί εργάτες εργοτάξιο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα έργα ύψους 1 δισ. που αλλάζουν τον σιδηροδρομικό χάρτη της χώρας

Τα έργα που θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής, θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα.