ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:42:22
Φώτο: ΔΕΗ

Στάσσης: Στόχος η ΔΕΗ να καταστεί μία τεχνολογική εταιρεία ενέργειας

ΑΠΕ, χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών αλλά και αρτιότερη εξυπηρέτηση του πελάτη - καταναλωτή είναι οι τρεις βασικοί στόχοι της ΔΕΗ το επόμενο διάστημα.

Επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ψηφιοποίηση και επικέντρωση στην κάλυψη των αναγκών πελατών – καταναλωτών είναι οι τρεις βασικοί πυλώνες στους οποίους θα στηριχθεί η μεταμόρφωση της ΔΕΗ από μία ζημιογόνο και ταυτόχρονα ρυπογόνο εταιρεία σε έναν σύγχρονο και ανταγωνιστικό ενεργειακό όμιλο, όπως υπογράμμισε ο επικεφαλής της, κ. Γ. Στάσσης, σε συνέντευξή του στο Bloomberg. 

Όπως τονίζει ο κ. Στάσσης η ΔΕΗ είναι απόλυτα έτοιμη για έναν «ολικό μετασχηματισμό», με δεδομένο ότι θα πρέπει να προχωρήσει σε κλείσιμο όλων των λιγνιτικών της μονάδων έως το 2028, ενώ η στροφή στην ψηφιοποίηση όλου του φάσματος παραγωγής αλλά και παροχής υπηρεσιών αποτελεί το νέο μεγάλο αλλά και αναγκαίο στοίχημα το οποίο πρέπει να κερδίσει. 

«Θα πρέπει να αδράξουμε την ευκαιρία ώστε η ΔΕΗ να μετατραπεί σε μία τεχνολογική εταιρεία στην αγορά ενέργειας. Θα πρέπει να τονίσω ότι η απελευθέρωση του ενεργειακού κλάδου στην Ελλάδα δεν συνέβη, κατά τη διάρκεια αρκετών ετών, με τον σωστό τρόπο ή ακόμη και με την απαιτούμενη ταχύτητα. Βέβαια αυτό θα πρέπει να αποδοθεί και στο γεγονός ότι η χώρα είχε ευρύτερα προβλήματα και χρειάστηκε πολύς χρόνος ώστε να αντιμετωπίσει άλλα θέματα, όπως η κρίση στον τραπεζικό κλάδο, η αναμόρφωση του συνταξιοδοτικού – ασφαλιστικού συστήματος αλλά και η «φούσκα» στην αγορά real estate», τονίζει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της ΔΕΗ. 

Παραδέχεται ότι η εταιρεία σαφώς θα χάσει σημαντικό μέρος του μεριδίου της στην ελληνική ενεργειακή αγορά, με δεδομένο ότι έχει πάψει, πλέον, να είναι μονοπώλιο και ο ανταγωνισμός έχει ενισχυθεί, αλλά αυτή η προοπτική δεν «τρομάζει» τη διοίκηση της ΔΕΗ, καθώς στόχος είναι να καταστεί μία πιο «μικρή» αλλά ταυτόχρονα ευέλικτη εταιρεία, που μπορεί να παράσχει ένα ανταγωνιστικό προϊόν. 

«Οραματιζόμαστε τη ΔΕΗ ως μία μικρότερη εταιρεία, αλλά πιο αποτελεσματική, με υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών που υπάρχουν και με λιγότερο ρίσκο. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη διαδικασία απολιγνιτοποίησης (σ.σ.: πώληση των συγκεκριμένων μονάδων), γεγονός που θα μειώσει τα επίπεδα ρύπων και ως εκ τούτου και το ρίσκο», προσθέτει ο κ. Στάσσης, ενώ ξεκαθαρίζει ότι η στροφή της ΔΕΗ στις ΑΠΕ αποτελεί όχι μόνο αναγκαία αλλά απόλυτα απαραίτητη επιλογή. 

Σαφώς η όλη αυτή διαδικασία μεταμόρφωσης εμπεριέχει και αρκετό ρίσκο, το οποίο, όμως, ο κ. Στάσσης θεωρεί ότι η ΔΕΗ μπορεί να το αντιμετωπίσει με επιτυχία.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ilektriko_reuma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κέρδισε μερίδια η ΔΕΗ στη λιανική ρεύματος, πρώτη η Metlen στην υψηλή τάση

Άνοδος των μεριδίων της ΔΕΗ τον Ιούνιο σε χαμηλή και μέση τάση σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ. Το Αλουμίνιο Ελλάδος δίνει την πρωτιά στη Metlen στην υψηλή τάση. Με 14% συνολικό μερίδιο οι Ήρων και NRG.
ΔΕΗ blue- φόρτιση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ blue: Σε τροχιά υλοποίησης σημεία ταχυφόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία

Από κοινού χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) για ΔΕΗ και PPC blue. Προβλέπονται 28 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 150 kW το καθένα, καθώς και 32 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 350 kW έκαστο.
Ευδάπ-Εβηνος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρίσιμο εξάμηνο για τη λειψυδρία: Το νέο σχέδιο και ο ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ

Μοντέλο μεταφοράς και διανομής στα πρότυπα της αγοράς ενέργειας προτείνει για τη διαχείριση του νερού η ΡΑΑΕΥ. Ο κεντρικός ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και τα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ. Υπό μελέτη οι αναγκαίες επενδύσεις 10 δισ. ευρώ.
PPC Trading- ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Ενισχύει την παρουσία της στις αγορές ενέργειας με τη θυγατρική PPC Trading

Η νέα, 100% θυγατρική της ΔΕΗ, PPC Trading, θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση δραστηριοτήτων χονδρικής εμπορίας ενέργειας και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου χαρτοφυλακίου ενέργειας της ΔΕΗ.