ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03

Σε συνεργασία με την EveryPay προχωρά η Skroutz

Oι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών. Νέοι τρόποι πληρωμής θα ενεργοποιηθούν το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνουν αντικαταβολή και πληρωμή μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.

Σε στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, πάροχο σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, προχωρά η Skroutz ΑΕ μετά από απόκτηση του 25% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Skroutz που επικεντρώνει στην προσφορά της βέλτιστης online αγοραστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και τη συνεργαζόμενη επιχείρηση μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη πρωτοποριακών, αξιόπιστων, ευέλικτων και προπάντων ασφαλών λύσεων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρeίες συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών μέσω του Skroutz.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της συνεργασίας, η συμβολή της τεχνογνωσίας από την ομάδα της Skroutz, εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών που η EveryPay ήδη διαθέτει.

Επίσης, θα επιτρέψει την επιτάχυνση της ανάπτυξης νέων καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων όπως οι νέοι τρόποι πληρωμής οι οποίοι θα ενεργοποιηθούν το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνουν την αντικαταβολή και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επ. Ανταγωνισμού: Στο στόχαστρο η Skroutz για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης

Εισήγηση για την επιβολή κυρώσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα θα εξετάσει η Ολομέλεια της Επιτροπής. Εξετάστηκαν σοβαρές καταγγελίες δέκα επιχειρήσεων για καταχρηστικές πρακτικές της Skroutz.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Μοχλός ανάπτυξης τα lockers, ποια είναι τα σχέδια επέκτασης

Στη νησιωτική χώρα και στις αγορές της Κύπρου και αργότερα της Ρουμανίας σχεδιάζει να αποκτήσει παρουσία με smart lockers η Skroutz, επιδιώκοντας να κερδίσει την κούρσα στο last mile του ηλεκτρονικού εμπορίου.