ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμερικανική σημαία δασμοί
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Αυξάνουν δασμούς στη Νικαράγουα λόγω παραβιάσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε νέους τελωνειακούς δασμούς σε προϊόντα από τη Νικαράγουα λόγω παραβιάσεων δικαιωμάτων. Οι δασμοί θα ξεκινήσουν με 10% το 2027 και θα φτάσουν στο 15% το 2028.
Κουτί «Made in China»
ΔΙΕΘΝΗ

Σταθερή ανάπτυξη στις ταχυμεταφορές της Κίνας τον Νοέμβριο 2025

Σταθερή ανάπτυξη σημείωσε ο τομέας ταχυμεταφορών στην Κίνα τον Νοέμβριο, με τον δείκτη ανάπτυξης να φτάνει τις 478,1 μονάδες και ετήσια αύξηση 3%, ενώ ξεχωρίζει αύξηση 6% στην ανάπτυξη και 1,9% στην ποιότητα των υπηρεσιών.
Ντόναλντ Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Ο Τραμπ εξετάζει υπό όρους πώληση Nvidia ημιαγωγών στην Κίνα

Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι ενέκρινε υπό όρους την εξαγωγή ημιαγωγών της Nvidia στην Κίνα, μετά από συνομιλία με τον Σι Τζινπίνγκ. Η Nvidia θα αποδίδει το 25% των εσόδων της στο αμερικανικό κράτος από αυτές τις πωλήσεις.
Φορτηγό ανθρωπιστικής βοήθειας
ΔΙΕΘΝΗ

Το Ισραήλ ανοίγει ξανά το πέρασμα Άλενμπι για βοήθεια από Ιορδανία

Το Ισραήλ θα επαναλειτουργήσει αύριο το πέρασμα Άλενμπι με την Ιορδανία για μεταφορά αγαθών και βοήθειας, με αυστηρούς ελέγχους στους Ιορδανούς οδηγούς και τα φορτηγά, και ενισχυμένη ασφάλεια στο σημείο.
Αγροτική διαμαρτυρία οχημάτων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πολύωροι αποκλεισμοί σε Ευζώνους, Νίκη, Προμαχώνα και Εξοχή από αγρότες

Πολύωροι αποκλεισμοί σε Ευζώνους, Νίκη, Προμαχώνα και Εξοχή επηρεάζουν μεταφορές και ταξίδια, καθώς αγρότες και κτηνοτρόφοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις με νέα μπλόκα και συνελεύσεις.