ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:46:28
vero_group
Φωτο: Όμιλος Vero

Ισχυρή ανάπτυξη σε Β. Μακεδονία και Σερβία ο όμιλος Vero του Ν. Βερόπουλου

Ο όμιλος Vero του Νίκου Βερόπουλου κατέγραψε νέα άνοδο το 2024 με τζίρο 173,4 εκατ. ευρώ (+11%), ενισχύοντας τη θέση του σε Βόρεια Μακεδονία και Σερβία με στρατηγικές επενδύσεις.

Μπορεί ο Βερόπουλος να είναι ένα όνομα συνδεδεμένο με το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα, ωστόσο όμως πλέον ο όμιλος Vero του Νίκου Βερόπουλου συνεχίζει να ενισχύει τη θέση του στις αγορές των Βαλκανίων, καταγράφοντας μια ακόμη χρονιά δυναμικής ανάπτυξης. 

Μετά την αποχώρησή του από την ελληνική αγορά το 2016 και την πώληση του δικτύου των σούπερ μάρκετ Βερόπουλος στη METRO AEBE, ο όμιλος επικεντρώθηκε στρατηγικά στη Βόρεια Μακεδονία και τη Σερβία, όπου έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας από τους ισχυρότερους «παίκτες» του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Η «ΒΕΡΟ ΑΕ Συμμετοχών» ιδρύθηκε την 1η Ιανουαρίου 2016 με σκοπό τη διαχείριση και ανάπτυξη των επενδύσεων στο εξωτερικό. Σήμερα ο όμιλος διατηρεί ένα δίκτυο 14 σούπερ μάρκετ, ένα εμπορικό κέντρο, δύο εστιατόρια και πολυώροφο πάρκινγκ στη Βόρεια Μακεδονία, καθώς και επτά σούπερ μάρκετ και δύο καταστήματα Jumbo στη Σερβία. 

Μάλιστα ο συνδυασμός των καταστημάτων Vero με τα Jumbo, στο πλαίσιο συνεργασίας με τον Απόστολο Βακάκη, ενισχύει την επισκεψιμότητα και την εμπορική δυναμική των σημείων πώλησης.

Ενίσχυση πωλήσεων, στάσιμη κερδοφορία

Η χρήση του 2024 έκλεισε με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Ο όμιλος εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 173,41 εκατ. ευρώ, σημαντικά αυξημένος έναντι κύκλου εργασιών 156,17 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2023 (+11). 

Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 15,89 εκατ. ευρώ έναντι 15,85 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη αυξήθηκαν στο ποσό των 12,80 εκατ. ευρώ έναντι 12,15 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2023.

Η βασική στρατηγική και επιδίωξη του ομίλου Vero είναι η δημιουργία ενός ισχυρού Ομίλου επιχειρήσεων με παρουσία σε παραγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις έχοντας ως απώτερο στόχο τη δημιουργία συνεργιών καθώς και την ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και την είσοδό της σε νέες κατηγορίες προϊόντων. 

Οι βασικοί στόχοι των συνδεδεμένων εταιρειών της VEROPULOS DOOEL Βόρεια Μακεδονία και της VEROPOULOS DOO Σερβία (κατά 100 % θυγατρικών εταιρειών) για την καινούργια χρήση παρουσιάζονται συνοπτικά παρακάτω: 

  • Η διατήρηση του ηγετικού ρόλου τόσο στην αγορά, όσο και στα όργανα της επαγγελματικής οργάνωσης. 
  • Η συνέχιση και περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασιών για την ανάληψη μεγαλύτερου μεριδίου στην κατά τόπους αγορά λιανικών επιχειρήσεων. 
  • Η βελτίωση της παρουσίας και προβολής της εταιρείας και του Ομίλου (διάφορες παραστάσεις, συμμετοχές σε εκδηλώσεις, βελτίωση website, νέα φυλλάδια κ.λπ.).

Σημαντικό πλεονέκτημα του ομίλου αποτελεί το εκτενές χαρτοφυλάκιο ιδιόκτητων ακινήτων, με 17 καταστήματα στη Βόρεια Μακεδονία να ανήκουν στην εταιρεία, γεγονός που μειώνει τα έξοδα ενοικίων και διασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Με αυτόν τον τρόπο, ο Νίκος Βερόπουλος όχι μόνο συνεχίζει την επιχειρηματική του πορεία αλλά και κεφαλαιοποιεί την στροφή προς τις αναδυόμενες αγορές των Βαλκανίων, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική αποχώρησης από την Ελλάδα ήταν μια κίνηση που απέδωσε καρπούς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη θέση και στο έτοιμο φαγητό θέλει να πάρει η Σκλαβενίτης

Η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης μπαίνει δυναμικά στον κλάδο των έτοιμων γευμάτων με την εξαγορά της «Σπιτική Κουζίνα» και με μια μεγάλη παραγωγική επένδυση που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.
businessdaily-Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΕΠ: Οι 9 τάσεις που θα χαρακτηρίσουν την ευρωπαϊκή αγορά λιανικού εμπορίου

Η λιανική αγορά στο τομέα των τροφίμων στην ΕΕ-27 καταγράφει συνεχή αύξηση στις πωλήσεις, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και την ψυχολογική αβεβαιότητα που προκάλεσαν τα αμερικανικά τελωνειακά μέτρα ύψους 20%.