Στο επίκεντρο της νέας διεθνούς καμπάνιας προώθησης της Ελλάδας βρίσκεται η προβολή ενός σύγχρονου βίντεο με μοναδικά τοπία και ιστορικά τοπόσημα, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).
Το βίντεο περιλαμβάνει εικόνες από την Αθήνα, τους Δελφούς, τις Σπέτσες και τους Παξούς, προωθώντας τη χώρα ως έναν κορυφαίο, διεθνή τουριστικό προορισμό με πλούσια πολιτισμική παράδοση και φυσική ομορφιά.
Το νέο αυτό προωθητικό υλικό σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το Netflix, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της σύγχρονης αφήγησης. Η παραγωγή αντλεί υλικό από δημοφιλείς εκπομπές και σειρές της μεγαλύτερης πλατφόρμας streaming, προσφέροντας μια πολύπλευρη οπτική της ελληνικής καθημερινότητας και του πολιτισμού.
Μεταφέροντας πλάνα από σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ κορυφαίας παραγωγής, όπως «Maestro in Blue», «A Perfect Story», «Beckett», «Glass Onion: A Knives Out Mystery» και «Lighthouse Lesvos», το βίντεο καλεί το παγκόσμιο κοινό να εξερευνήσει και να ανακαλύψει τη μαγεία και τη πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Σύμφωνα με τους δημιουργούς, το εν λόγω υλικό λειτουργεί ως «ωδή» στη μοναδικότητα της χώρας, αναδεικνύοντας τις παραδόσεις, τη φυσική της γοητεία και τον ιδιαίτερο τρόπο ζωής.
Η κυκλοφορία αυτού του βίντεο εντάσσεται στη στρατηγική συνεργασία που έχει εδραιωθεί μεταξύ του Netflix και του ΕΟΤ από τον Ιούλιο του 2024.
Μέσα από αυτή τη συμφωνία, η πλατφόρμα streaming δεσμεύεται να στηρίξει περαιτέρω τον τουριστικό τομέα της Ελλάδας, αξιοποιώντας τη δυναμική των διεθνώς αναγνωρισμένων παραγωγών στις οποίες προβάλλονται ελληνικά τοπία.
Το βίντεο θα ενσωματωθεί ενεργά σε προωθητικές ενέργειες του ΕΟΤ, ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν της χώρας και στοχεύοντας στην προσέλκυση επισκεπτών από κάθε γωνιά του πλανήτη.
Για όσους ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, είναι ήδη διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://youtu.be/VKy