ΓΔ: 1951.31 -0.97% Τζίρος: 17.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:01:33
b_fresh
Φώτο: vRoubis

vRoubis: Καινοτομία στα φυσικά αναψυκτικά και επένδυση 3,5 εκατ. ευρώ

Με επενδυτικό πλάνο που ξεπερνά τα 3,5 εκατ. ευρώ και αιχμή τα functional shots, η vRoubis αναπτύσσεται δυναμικά σε 14 χώρες. Εκτιμήσεις για τζίρο 3,3 εκατ. ευρώ το 2025 και μεγαλύτερο άνοιγμα στην Αμερική.

Με σταθερά ανοδική πορεία και έντονη εξωστρέφεια, η vRoubis έχει καθιερωθεί ως μια από τις πιο καινοτόμες εταιρείες στον χώρο των φυσικών αναψυκτικών στην Ελλάδα. 

Με έδρα τη Δροσιά Χαλκίδας, η εταιρεία έχει καταφέρει μέσα σε μόλις 11 χρόνια να καθιερωθεί στην αγορά, με ισχυρή παρουσία στο δίκτυο Ho.Re.Ca, που αποτελεί και την προτεραιότητά της. 

Με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 3,5 εκατ. ευρώ και σαφή προσανατολισμό προς τα premium φυσικά προϊόντα, η vRoubis αξιοποιεί ελληνικές πρώτες ύλες και παραδοσιακές τεχνικές παραγωγής για να προσφέρει φυσικά αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά.

Η ιδέα ξεκίνησε το 2008, όταν ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Βασίλης Ρουμπής -πρώην προπονητής τένις- άρχισε να πειραματίζεται στην κουζίνα του με φυσικά αναψυκτικά. Το 2012 κυκλοφόρησε το πρώτο bfresh spitiko, το «χειροποίητο αναψυκτικό στο βαζάκι», το οποίο παραγόταν σε ένα ζαχαροπλαστείο που έφτιαχνε γλυκά του κουταλιού.

Το προϊόν ξεχώρισε από την πρώτη του παρουσίαση σε έκθεση το 2013, ενώ η ζήτηση αυξήθηκε γρήγορα, σε μια περίοδο που η χώρα εξακολουθούσε να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. Χωρίς επενδυτές και με μόλις 1.000 ευρώ δανεικά, ο Ρουμπής αποφάσισε να προχωρήσει, βασιζόμενος στο δίκτυο των πρώτων 100 ικανοποιημένων πελατών του. Η επιχείρηση ξεκίνησε επισήμως το 2013 με μικρό προσωπικό, φτάνοντας τα 2 εκατ. ευρώ τζίρο το 2017.

Το σημερινό εργοστάσιο της vRoubis -ένα έργο που ξεκίνησε το 2019, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού- βρίσκεται στη Δροσιά Χαλκίδας, σε έκταση 50 στρεμμάτων. Πρόκειται για μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής, πιστοποιημένη με FSSC 22000, που συνδυάζει χειροποίητες τεχνικές με σύγχρονη τεχνολογία. Η επένδυση ξεπέρασε τα 3,5 εκατ. ευρώ και σύντομα η μονάδα θα επεκταθεί σε 2.800 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί και η κατασκευή κτηρίου logistics 1.000 τ.μ.

vroubis-bfresh

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή παραμένει χειροποίητη σε κρίσιμα στάδια, όπως το στύψιμο του λεμονιού, με στόχο την καλύτερη γεύση και ποιότητα. Η εταιρεία απασχολεί 45 μόνιμους και 5 εποχικούς εργαζόμενους και διαθέτει περισσότερους από 100 κωδικούς προϊόντων, όλα σε γυάλινη συσκευασία, που πέρα από το premium προφίλ, διασφαλίζει τη διατήρηση της ποιότητας.

Στροφή στην καινοτομία με στόχο τον τριπλασιασμό του τζίρου

Με το βλέμμα στραμμένο στην κατηγορία των functional προϊόντων, η εταιρεία λάνσαρε τον Ιανουάριο του 2025 τα Feeju Functional Shots. Πριν από την κυκλοφορία, η ομάδα είχε δοκιμάσει παρόμοια προϊόντα από όλο τον κόσμο. «Διαπιστώσαμε ότι υπήρχε χώρος για εμάς, καθώς όσα δοκιμάσαμε δεν μας ικανοποίησαν γευστικά. Μας πήρε έναν χρόνο για να καταλήξουμε στη συνταγή», δήλωσε ο κ. Ρουμπής κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής επίσκεψης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Τα μικρά γυάλινα μπουκάλια, εμπλουτισμένα με βιταμίνες, μέταλλα και φυσικά συστατικά υψηλής διατροφικής αξίας, πέτυχαν εντυπωσιακές πωλήσεις μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες. «Αισθάνομαι ότι τώρα ξεκινάμε, γιατί όλα αυτά τα χρόνια αναζητούσαμε το προϊόν που θα μας πάει παρακάτω. Τα shots μάς απογειώνουν. Μέσα σε δύο μήνες πετύχαμε το ήμισυ του ετήσιου τζίρου μας», σημειώνει ο ιδρυτής.

Σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν επενδύσει σημαντικά στην κατηγορία των functional προϊόντων, επιδιώκοντας να αυξήσουν τη διάρκεια της παραγωγικής περιόδου από δύο σε οκτώ μήνες, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε τριπλασιασμό του κύκλου εργασιών.

feeju_shots

 

Εκτιμήσεις για τζίρο 3,3 εκατ. ευρώ το 2025

Το 2024, η εταιρεία πέτυχε τζίρο 2,7 εκατ. ευρώ και ενοποιημένα EBITDA 700.000 ευρώ, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις του εμπνευστή της εταιρείας, το 2025 ο τζίρος θα φθάσει τα 3,3 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, παρά τη γενικότερη πτώση στον τομέα Ho.Re.Ca. (15-20%), η vRoubis τρέχει με μία ανάπτυξη της τάξεως του 25%.

Οι εξαγωγές αποτελούν το 10% του τζίρου, με παρουσία σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, Αγγλία, Ολλανδία, Κύπρος, Γερμανία, Σουηδία και Δανία. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για διείσδυση σε οργανωμένες αλυσίδες του εξωτερικού, ενώ ενισχύει την παρουσία της στις ΗΠΑ μέσω της συνεργασίας της με το Amazon.com.

«Στα σκαριά» πάρκο ευεξίας και φωτοβολταϊκά

Στο DNA της vRoubis δεσπόζει η βιώσιμη συνείδηση και δράση. Μέσα από την ανακύκλωση των οργανικών καταλοίπων και την παραγωγή compost υψηλών προδιαγραφών, ενισχύει τη γονιμότητα των εδαφών και προάγει ένα μοντέλο βιώσιμης γεωργίας, πλήρως εναρμονισμένο με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. 

Στον στρατηγικό σχεδιασμό της vRoubis περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός θεματικού επισκέψιμου πάρκου ευεξίας εντός των εγκαταστάσεών της. Εκεί, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα προϊόντα, να περιηγηθούν σε καλλιέργειες εσπεριδοειδών και βοτάνων, και να γνωρίσουν από κοντά τη φιλοσοφία της εταιρείας. Μια πρωτοβουλία που συνδέει τη βιώσιμη ανάπτυξη με την αυθεντική ελληνική φιλοξενία.

Παράλληλα, έχουν ήδη τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά 135 kW, σε επένδυση 50.000 ευρώ, για μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος,που θα μπουν σε λειτουργία στις 5 Αυγούστου.

«Δεν αναζητούμε εισροή κεφαλαίων»

Όπως αναφέρει ο κ. Ρουμπής, η εταιρεία έχει δεχθεί προτάσεις συμμετοχής από funds και βιομηχανίες, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει προχωρήσει σε συμφωνία. «Απαιτείται η κατάλληλη συγκυρία και χημεία, ώστε να προχωρήσουμε. Πρέπει να είναι κάτι που θα μας βοηθήσει ουσιαστικά. Αυτή τη στιγμή μπορούμε να φτάσουμε τα 10 εκατ. ευρώ τζίρο στα επόμενα 4-5 χρόνια με τα δικά μας μέσα. Δεν αναζητούμε εισροή κεφαλαίων, αλλά στρατηγική συμπόρευση», τόνισε.

Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει στην οργανική ανάπτυξη, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, αξιοποιώντας τη δυναμική των functional shots, τα οποία στο εξωτερικό παρουσιάζουν ήδη ευρεία κατανάλωση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

salata-trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με εισαγόμενες ντομάτες φτιάχνεται η σαλάτα του τουρίστα στην Ελλάδα

Η Ελλάδα των ποιοτικών προϊόντων δεν επαρκεί για να καλύψει τη ζήτηση του τουρισμού, με αποτέλεσμα η χωριάτικη σαλάτα για εκατομμύρια ξένους επισκέπτες να γίνεται με ντομάτες εισαγωγής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Bespoke Holdings: Αύξηση πωλήσεων 34% με εξαγορές και νέες επενδύσεις

Ο Όμιλος Bespoke SGA Holdings του Σπύρου Θεοδωρόπουλου έκλεισε το 2024 με ισχυρή αύξηση πωλήσεων, έχοντας ολοκληρώσει την εξαγορά της ΙΟΝ, ενώ αναβαθμίζει με επενδύσεις την παραγωγική του δυναμικότητα.