Με όπλο την εξωστρέφεια, η διοίκηση της εταιρείας γυναικείας ένδυσης mat fashion στρέφει το ενδιαφέρον της στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και του Μεξικού, με στόχο να επεκτείνει την παρουσία της σε χώρες όπου υπάρχουν εξαιρετικές ευκαιρίες σε ευέλικτες κατηγορίες ενδυμάτων, όπως το street wear και το plus size.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, τοπικοί διανομείς και αλυσίδες λιανικής αποτελούν τους ιδανικούς συνεργάτες για την επέκταση της παρουσίας της ελληνικής εταιρείας σε νέες αγορές, ενώ και η συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, όπως το Who’s Next στο Παρίσι και το Magic στη Νέα Υόρκη, φαίνεται να αποδίδει ήδη καρπούς για τη διάθεση των συλλογών resort της mat fashion σε δημοφιλείς τουριστικές περιοχές σε τοποθεσίες όπως οι Κανάριοι Νήσοι, η νότια Γαλλία, τα νησιά του Ατλαντικού, αλλά και δημοφιλή νησιά της χώρας μας.
Σε συνέχεια ενός έτους αύξησης πωλήσεων αλλά και πίεσης στην κερδοφορία, η διοίκηση της mat fashion εκτιμά ότι η εγχώρια ζήτηση στον κλάδο ένδυσης παραμένει σταθερή και φέτος, ωστόσο με αυξημένο το κόστος παραγωγής και των πρώτων υλών, παράγοντες που συμπιέζουν τα περιθώρια κερδοφορίας.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία είχε έκθεση στην ρωσική αγορά κι επομένως αναμένει πτώση της ζήτησης, λόγω της συνεχιζόμενης σύγκρουσης στην Ουκρανία και της επιβολής κυρώσεων στη Ρωσία. Αυτή ωστόσο δύναται να αντισταθμιστεί από την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Σημειώνεται ότι η mat βρίσκεται ήδη σε περισσότερα από 35 σημεία στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, κυρίως την Νέα Υόρκη και την Ουάσινγκτον, με συνεργασίες χονδρικής κι επιδιώκει την περαιτέρω διεύρυνση αυτών των συνεργασιών, τόσο μέσω φυσικών καταστημάτων όσο και μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σε ό,τι αφορά το 2023, η mat αύξησε τις πωλήσεις της σε 11,3 εκατ ευρώ, από 10,6 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 4,49 εκατ ευρώ από 4,59 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Το αποτέλεσμα προ φόρων είναι ζημιογόνο, συνολικού ύψους 144.554 ευρώ, έναντι κερδών ύψους 308.543 ευρώ το 2022, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας είναι αυξημένα σε 1,57 εκατ ευρώ, από 1,23 εκατ ευρώ την προηγούμενη χρήση και ο δανεισμός της παραμένει μηδενικός.
Η εταιρεία ελέγχει δίκτυο 13 εταιρικών καταστημάτων στην Ελλάδα καθώς και δύο στην Κύπρο κι από ένα σε Λετονία, Κατάρ και Καζακστάν, ενώ διατηρεί επίσης πολλές συνεργασίες χονδρικής, εντός κι εκτός συνόρων, καθώς κι ένα κατάστημα franchise στο Καζακστάν. Οι εξαγωγές εξακολουθούν να συνθέτουν ποσοστό άνω του 55% των εσόδων της mat, με τις συλλογές της να βρίσκονται σε καταστήματα σε περισσότερες από 50 χώρες σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Μέση Ανατολή (Αίγυπτος, Κουβέιτ και Κατάρ).